Facebook Pixel

Південна Корея через Трампа оголосила екстрені заходи з порятунку автоіндустрії

Південна Корея через Трампа оголосила екстрені заходи з порятунку автоіндустрії

Південна Корея через Трампа оголосила екстрені заходи з порятунку автоіндустрії

Південна Корея, прагнучи зменшити удар тарифів президента США Дональда Трампа, оголосила про надзвичайні заходи підтримки свого автомобільного сектору, в якому протягом багатьох років спостерігалося різке зростання експорту до Сполучених Штатів. Про це повідомляє Reuters.

Заходи включають фінансову підтримку автопрому, а також зниження податків і субсидії для стимулювання внутрішнього попиту, в той час як уряд також пообіцяв докласти зусиль для переговорів з США і допомогти розширити ринки збуту.

Трамп оголосив про введення 25% тарифу на імпортні автомобілі та легкі вантажівки, починаючи з четверга. Очікується, що виробники понесуть частину витрат від тарифів у перший рік, але з часом змінять виробництво і, можливо, припинять імпортувати певні малотиражні моделі на американський ринок.

Quote«Враховуючи (меншу) частку місцевого виробництва південнокорейських автовиробників у Сполучених Штатах, наша галузь перебуває в порівняно невигідному становищі», — йдеться в заяві уряду.

Очікується, що тариф завдасть значної шкоди південнокорейським автовиробникам і виробникам автозапчастин, хоча на даний момент важко зробити чисельні оцінки, додають в уряді.

Напівпровідники, автомобілі та автозапчастини становлять 42% від загального експорту Південної Кореї до США.

Напівпровідники, автомобілі та автозапчастини становлять 42% від загального експорту Південної Кореї до США.

Щоб запобігти будь-яким проблемам з ліквідністю, уряд збільшить фінансову підтримку автомобільної промисловості до 15 трлн вон ($10,18 млрд) у 2025 році з 13 трлн вон, запланованих раніше, йдеться в заяві.

Уряд знизить податки на купівлю автомобілів до 3,5% з нинішніх 5% до червня 2025 року і підвищить субсидії на електромобілі до 30%-80% знижки з нинішніх 20-40% з продовженням терміну на шість місяців до кінця цього року.

Кабмін заявив, що також активно підтримуватиме зусилля автовиробників щодо розширення експортних ринків на Глобальному Півдні, тобто в менш розвинених країнах Африки, Латинської Америки та Азії, де попит на електромобілі зростає.

Quote«Ми зробимо все можливе, щоб США не ставилися до Південної Кореї у невигідний спосіб порівняно з іншими союзниками, шляхом переговорів і зміцнення двостороннього співробітництва», — заявили в уряді щодо американських тарифів.

Автомобільна промисловість привітала план підтримки, але заявила про необхідність подальших обговорень щодо додаткових податкових пільг для стимулювання внутрішнього попиту.

Quote«В автомобільній промисловості є багато занепокоєння щодо того, чи буде достатньо лише цього», — сказав представник галузі на умовах анонімності.

У 2024 році експорт автомобілів з Південної Кореї до США склав $34,7 млрд, що становить 49% від загального обсягу експорту автомобілів.

Hyundai Motor заявила минулого тижня, що планує утримувати ціни на свою поточну модельну лінійку стабільними протягом наступних двох місяців, щоб зменшити занепокоєння клієнтів щодо того, що наслідки тарифів вплинуть на дилерські лоти.

Програма триватиме до 2 червня, і з'явилася після того, як минулого місяця південнокорейський концерн оголосив про інвестиції у розмірі $21 млрд у Сполучені Штати.

Співголова Hyundai Motor Хосе Муньос заявив, що не планує підвищувати ціни в США, найбільшому ринку, що приносить прибуток Hyundai.

Аналітики кажуть, що Трамп може віддати перевагу агресивним тарифам, щоб отримати швидкі поступки в переговорах, додавши, що мита на авто чинитимуть тиск на виробничі витрати на транспортні засоби в цілому. Порівняно з ланцюгом постачання автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, ланцюг постачання електромобілів, ймовірно, зазнає більшого впливу через залежність від Китаю щодо запчастин для них.

Подякувати 🎉