Творець соціальної платформи Telegram Павло Дуров закликав людей не реагувати на маркетингові виверти великих корпорацій і відмовитися від руйнівного для планети і людини споживацтва.
«Великі корпорації використовують маркетинг, щоб змусити нас думати, що рішення всіх наших проблем полягає в тому, щоб продавати більше їх товарів. Реальне вирішення часто протилежне: воно полягає в тому, щоб споживати менше, а не більше. У більшості випадків наші проблеми викликані в першу чергу надмірним споживанням», — пише він на своєму сайті для публікацій будь-яких текстів.
Дуров пояснює свою думку на простому прикладі: «Якщо у вас надмірна вага, вас засипають рекламними абонементами в тренажерний зал або харчових добавок. Але ключ до схуднення — це менше їсти, а не нове взуття і протеїновий порошок».
Або якщо ви боретеся з головним болем і стресом, то великі фармацевтичні компанії будуть пропонувати медикаментозне лікування і купу таблеток.
«Але щоб дійсно знизити рівень стресу, вам слід почати більше спати і гуляти, а не споживати розважальні продукти і переглядати соціальні мережі пізно вночі», — розвиває думку творець Telegram.

Нескінченне споживання неминуче призводить до пастки, яка покликана зробити кожну людину нещасною, а корпорації щасливими.
«На відміну від корпоративних апетитів ресурси нашої планети кінцеві. Як вид, ми стали дуже ефективно виробляти і продавати собі непотрібні речі, але за рахунками платить планета», — пише він.
При цьому Дуров зазначив, що ніколи не шкодує про відмову купувати дорогі речі, якими люблять себе оточувати багаті люди. Разом з тим, він вказує, що щастя це створювати нові смисли і рухати прогрес вперед.
«Ми живемо в епоху, коли можливості людської творчості безмежні. Можна винаходити роботів, редагувати гени, створювати віртуальні світи... Є так багато цікавих незвіданих областей для дослідження. Я сподіваюся, що більше людей відкриють для себе задоволення створювати речі для інших. Я сподіваюся, що одного разу ми, як вид, відмовимось від руйнівного шляху нескінченного споживання до повноцінної подорожі по створенню кращого світу для себе і оточуючих», — завершив він.
Павло Дуров — підприємець, програміст, доларовий мільярдер, один з творців соціальної мережі «ВКонтакте» і однойменної компанії, а також месенджера Telegram та інших проектів. Колишній генеральний директор «ВКонтакте» (2006-2014).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також