У зовнішності нового крос-хетчбека Kia EV6 зашифровано стільки меседжів, що детальні технічні дані автовиробник розкриє на другій презентації.
Перша повністю електрична модель марки випадає із загального ряду. І не тільки тому, що виглядає, як викрадений з токійського автосалону концепт-кар. А й тому, що нічим не нагадує інші автомобілі Kia. Не залишилося навіть обов'язкової для всіх моделей фірмової «морди тигра» — з іншими моделями компанії EV6 ріднить тільки емблема. Причин — більш ніж достатньо.
По-перше, він спочатку створювався саме як електрокар, а не конвертувався з легковика. А це серйозно змінює підхід і стилістам, і компонувальникам, і аеродинамікам. По-друге, ця перша робота нового шеф-дизайнера Kia Каріма Хабіба, який переїхав до Кореї ще у вересні 2019 року. До цього ліванець майже 20 років малював преміальні авто в BMW і Infiniti і, звичайно ж, жадав вразити і нинішніх, і колишніх роботодавців. По-третє, EV6 демонструє нам одночасно і нову парадигму марки, і глобальну стратегію бренда, названу Plan S. Згідно з останньою, майбутнє компанії буде повністю переглянуто. Крім плавного переходу від авто до електромобілів це ще й освоєння моделі взаємного володіння.
Але раніше ми побачимо зміни в корпоративному вигляді марки. За аналогією з вигаданими Пітером Шрайєром «мордою тигра» і «носом тигра» він називається Digital Tiger Face (з анг. — цифрове лице тигра). За відсутності решітки радіатора, яка електричці ні до чого, новий характерний елемент моделей Kia буде утворюватися малюнком ходових вогнів. Утім, остаточно відмовлятися від шрайєрівської спадщини корейці не поспішають. Так, «тигровий ніс» збережеться в топових моделях марки — купе-ліфтбек Stinger, седані K900, кросовері Telluride і вені Carnival MPV. Те ж стосується й аналогових рішень у салоні — для моделей, призначених для найконсервативніших покупців, інтер'єрники ще деякий час збережуть і стрілочні панелі приладів, і розсипи кнопок і шайб. Але майбутнє, звичайно, за електромоторами, автопілотами та сенсорними екранами, і голосовим управлінням.
Крім того, Хабіб озвучив нову фірмову філософію марки під назвою Opposite United (з анг. — «єднання протилежностей»), навівши приклад співіснування природи та творіння людей і використання напруженості для відчуття безтурботності.

Фото: Kia
Перший справжній електромобіль Kia EV6: підкреслено не схожий на інші марки бренду
Дизайнер наводить приклад екстер'єру, в якому формотворними є чіткі та прості лінії, що окреслюють «постійно мінливі» поверхні. І додає, що відтепер компанія прагнутиме того, щоб її автомобілі сприймалися інакше. Як? За допомогою прийомів «єднання протилежностей», тобто синергії емоційного з раціональним. Передавати атмосферу, настрій, відчуття від нових автомобілів KIA покликані сміливіші геометричні прийоми, насичені кольори й оригінальні матеріали оббивки салону на кшталт пряжі на рослинній основі або вторсировини. Наприклад, для зорового розширення кокпіта на передню панель нанесені тонкі горизонтальні лінії, а тканина сидінь «сплетена» з перероблених пластикових пляшок. На відміну від екстер'єру, в салоні куди більше перетинів із серійними Kia, зокрема з седаном K8. Тут аналогічне рішення приладової панелі з увігнутими екранами AVN (audio visual and navigation) приладової панелі мультимедійної системи плюс розсип сенсорних кнопок клімат-контролю. А ось реальних апаратних клавіш і обертових рукояток зовсім трохи — на центральній консолі, на кермі та блоці ліворуч від рульової колонки.
Очікується, що за прикладом «іоніка» EV6 отримає проєкційний дисплей із функцією розширеної реальності AR HUD, яка за потреби може перетворити лобове скло на ще один повноцінний екран. А в «пакет безпеки» ввійдуть системи напівавтономного руху трасою, запобігання фронтального зіткнення, моніторингу сліпих зон і втоми водія.
Точні розміри EV6 поки що невідомі, але оскільки точкою відліку для нього став той же «електромобільний» візок Hyundai E-GMP, що і у Hyundai Ioniq 5, габаритно «соплатформені» крос-хетчбеки напежать до одного і того ж класу. Подібність і в пропорціях — тут і короткий капот, і низько згруповані LED-фари, і розставлені по кутах кузова колеса, які передбачають максимальний простір для батарей і салону.
Нагадаємо, що в плані силових установок у Ioniq 5 дуже прогресивний підхід, що дозволяє використовувати електрокар у будні як транспорт для чартерних поїздок дім-робота-дім, а у вихідні — для туристичного «дальнобоя». У базовому виконанні 2WD у нього тягова батарея ємністю 58 кВт/год і електродвигун (170 к. с. 350 Нм або 218 к. с., 350 Нм) на задній осі. Топове оснащення AWD має на увазі повнопривідну архітектуру (плюс електромотор спереду) і більш ємний акумулятор на 72,6 кВт/год. У цьому виді сумарна віддача складе 235/306 к. с. і 605 Нм. На одній зарядці базова версія з акумулятором 72,6 може проїхати приблизно 470-480 кілометрів за циклом WLTP.
За словами Хабіба, інформацію технічного плану ми дізнаємося на ще одній онлайн-прем'єрі, яка відбудеться наприкінці березня.

Фото: Kia
Перший справжній електромобіль Kia EV6: підкреслено не схожий на інші марки бренду