Цього тижня штаб кандидата в президенти від Республіканської партії Дональда Трампа запустить рекламну бліц-кампанію вартістю $10 млн у шести штатах, намагаючись протистояти сплеску ентузіазму виборців і пожертвувань на користь його суперниці від Демократичної партії Камали Гарріс. Про це пише Reuters.
Це найбільша покупка реклами Трампа з січня, коли він боровся з республіканськими конкурентами за номінацію від партії.
Після того, як президент Джо Байден зняв свою кандидатуру і підтримав Гарріс, вона швидко консолідувала підтримку в Демократичній партії та серед великих донорів. Вона також викликала новий поштовх серед таких груп, як молоді виборці, яких Байден намагався завоювати.
Після місяців нападок на придатність Байдена до роботи на посаді штабу Трампа довелося переорієнтуватися, щоб знайти нове послання для використання проти молодшої і динамічної 59-річної Гарріс, менш ніж за 100 днів до виборів 5 листопада.
У понеділок 78-річний Трамп випустив рекламу на своїй платформі Truth Social, використовуючи власні слова Гарріс зі старих інтерв'ю, передвиборчих заходів і дебатів, щоб спробувати зобразити її як крайню лібералку, яка не має зв'язку з простими американцями, особливо в «іржавому поясі».
У відповідь Гарріс звинуватила штаб Трампа у брехні щодо свого послужного списку.
«Віцепрезидентка Гарріс була ключовою лідеркою у роботі по обидва боки проходу для прийняття історичного, популярного порядку денного адміністрації Байдена-Гарріс», — сказала прессекретарка Гарріс Сарафіна Чітіка.
Відколи вона стала кандидаткою від своєї партії, Гарріс зосередилася на обвинувальних вироках, винесених Трампу в нью-йоркському судовому процесі щодо відмивання грошей, та інших кримінальних звинуваченнях, які йому пред'явлені, і зобразила його відповідальним за хвилю антиабортних заходів у штатах, очолюваних республіканцями, по всій країні.
Штаб Гарріс повідомив у неділю, що минулого тижня вона зібрала $200 млн нових коштів на передвиборчу кампанію.
Хоча Гарріс добре знана, її політична позиція не є загальновідомою.
«У неї є другий шанс справити перше враження», — сказав соціолог Еван Рот Сміт з демократичної соціологічної компанії Blueprint.
«Йдеться про те, щоб дати людям зрозуміти, що якщо вам не подобався Джо Байден, то вам точно не сподобається Камала Гарріс», — сказав голова Республіканської партії штату Вісконсин Брайан Шимінг.