Facebook Pixel

Нафту почали зберігати в танкерах, так як наземні резервуари вже заповнені

Склади сирої нафти на суші і на воді швидко заповнюються на тлі триваючого перевиробництва розміром 10 млн барелів на добу, в результаті чого світовий парк танкерів став компенсатором надлишкових поставок.

«Скорочень далеко не достатньо, щоб протистояти зниженню попиту на 20 млн барелів на добу. Очікується, що ставки по фрахту танкерів залишаться високими, поки попит на нафту не перевищить обсяг виробництва і не почнеться цикл скорочення запасів», — заявив Ерік Брукхейзен (Erik Broekhuizen), глава відділу досліджень і консультацій по танкерах в Poten&Partners, передає S&P Global Platts.

В результаті танкери найбільших розмірів, таких як VLCC і Suezmax, а також танкери Long Range 1 і Long Range 2, користуються найбільшим попитом в якості плавучих сховищ, який збережеться до зняття суперечності між попитом і пропозицією нафти.

«У міру того, як ємності на суші заповнюються, танкери є останнім засобом зберігання. Ставки на танкери будуть високими і волатильними, поки на ринку нафти спостерігається надлишок, який ми очікуємо протягом II кварталу цього року», — сказав Брукхейзен.

Контекст. Саудівська нафтова держкомпанія Saudi Aramco з 1 травня обіцяє постачати на ринок 8,5 млн барелів нафти на добу замість 12,3 млн барелів на добу в квітні.

Згідно з останнього щомісячного звіту про ринок нафти, ОПЕК очікує, що глобальний попит на нафту складе 92,82 млн барелів на добу (на 10 млн барелів менше докризових часів), причому в квітні спостерігається найбільший спад на рівні близько 20 млн барелів на добу.

Спроба учасників ОПЕК + стабілізувати ринок нафти за рахунок зменшення видобутку на 10 млн барелів на добу не увінчаються успіхом, тому що попит впав глибше — на 20-30 млн барелів на добу.

Подякувати 🎉