З моменту запуску програми «Національний кешбек» кількість куплених товарів у штуках, вироблених в Україні, зросла на 9,5% порівняно з двома попередніми місяцями.
Відповідні результати дослідження презентував CEO та co-founder Num8erz Андрій Шевчук під час RAU summit 2024, передає .
Як з моменту запуску програми «Національний кешбек» зросла кількість куплених товарів, вироблених в Україні
За словами гендиректора Num8erz, після запуску програми «Національний кешбек» кількість проданих одиниць товару за 2 місяці збільшилася на 9,5%, в у гривнях виторги зросли на 4%.

«Якщо подивитися на продажі в штуках, то ми бачимо, що в нас лінія тренду зростає і штуки — це доля в пошуку товарів, які беруть участь в «Національному кешбеку». Лінія тренду зростає, і якщо перерахувати там у відсотках, це доля цих товарів відносно себе збільшилася на 9,5% приблизно», — повідомив Шевчук.
Він зазначив, що такі результати частково пояснюється наявністю промо на товари, що є учасниками урядової програми. Зокрема, з 1 вересня 2024 року майже на 5% частіше такі товари потрапляли в промоакції.
Водночас, якщо взяти такий самий період за 2023 рік, то кількість куплених товарів, вироблених в Україні, не змінювалась. Однак гендиректор Num8erz наголосив, що це не аналіз результативності програми «Національний кешбек», а саме аналіз її старту.

Як з моменту запуску програми «Національний кешбек» зросла кількість куплених товарів, вироблених в Україні. Фото: The Page
«Національний кешбек»: попит на які товари зріс з моменту старту програми
Як свідчать результати дослідження, після запуску «Національного кешбеку» кількість придбаних товарів з коротким терміном придатності зросла на 10,6% в штуках, а у гривнях — на 4,4%.
Своєю чергою кількість придбаних товарів у штуках з довшим терміном придатності зросла на 4,2%, а у гривнях — на 3,1%.
Хто купує товари з «Національним кешбеком»
За словами Шевчука, тих, хто купує товари з кешбеком, можна розділити на 4 групи:
- чутливі до ціни (таких в Україні 17,1%);
- скоріше чутливі (44,3%);
- нечутливі (21,1%);
- скоріше нечутливі (17,5%).

Хто купує товари з «Національним кешбеком». Фото The Page
Результати дослідження свідчать, що найбільше купують товари з нацкешбеком:
- чутливі до ціни — 24,1% товарів у кошику;
- скоріше чутливі — 23,16%;
- нечутливі — 20,6%;
- скоріше нечутливі — 19,9%.
«Тому ми можемо сьогодні фіксувати на старті акції, на старті «Національного кешбеку», що на неї досить серйозно зреагували люди, чутливі до ціни. Менш серйозно зреагували люди скоріше чутливі, і взагалі не зреагували люди, не чутливі до ціни сьогодні. Це ми те, що бачимо за 2 місяці статистики», — пояснив Шевчук.