Компанія Moët Hennessy, яка входить у LVMH, погодилася на вимоги російського законодавства щодо перейменування шампанського на «ігристе вино». Компанія готується поновити поставки до Росії як тільки виконає вимоги нового закону.
Крім того, Moët Hennessy доведеться пройти повторну сертифікацію та змінити маркування, передає Bloomberg.

Поправки до закону про обіг алкоголю у Росії передбачають використання назви «шампанське» лише щодо вироблених у Росії вин, а виробники шампанських вин із французького регіону Шампань зобов'язані перейменувати їхню продукцію в «ігристе вино».
Через такі поправки Moët Hennesy стверджувала, що не готова сертифікувати вино з провінції Шампань, як «ігристе», а не як «шампанське».
Водночас у Європі діють інші норми, там навпаки заборонено називати «шампанським» вина, які зроблені не у провінції Шампань, натомість їх потрібно маркувати як «ігристе вино».
Контекст. У жовтні 2019 року президент Володимир Зеленський підписав закон про правову охорону географічних зазначень. Він розповсюджується на назви «коньяк» та «шампанське».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!