Корпорація Meta планує інтегрувати невзаємозамінні токени (NFT) у соціальні мережі Facebook та Instagram і працює над прототипом платформи для їхнього випуску.
У Meta також обговорюють запуск NFT-маркетплейсу, пише Financial Times із посиланням на обізнані джерела.
Ініціатива Meta поки що перебуває на ранній стадії, тому в планах корпорації не виключено зміни. Однак двоє людей, знайомих із деталями обговорень, розповіли, що Instagram уже займається внутрішнім тестуванням функції відображення NFT у профілях користувачів.

Водночас джерело видання наголосило, що цифровий гаманець Novi матиме важливе значення для реалізації орієнтованих на NFT ініціатив: «Багато допоміжних функцій, пов'язаних із Novi, використовуватимуться для роботи з NFT».
За даними FT, проєкт інтеграції невзаємозамінних токенів на платформах Meta спочатку був ініційований директором з продукту Instagram Крістіном Джорджем і головою платіжного підрозділу Meta Девідом Маркусом. Маркус залишив компанію у 2021 році, а на його місце прийшов колишній CEO Upwork Стефан Касріель.
У грудні 2021 року глава Instagram Адам Моссері заявив, що компанія «активно вивчає NFT», але подробиць не розкрив.
Наразі відомо, що проєкт підтримуватиме NFT, полегшуючи їхній продаж і даючи змогу демонструвати їх у тривимірних просторах. Про це заявив глава групи продуктів метавсесвіту Meta Вішал Шах.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також