Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» повідомила, що з початком зимової навігації 2019-2020 – 27 жовтня – припиняє виконання власних прямих регулярних рейсів між Києвом та Алмати.
На лініях до Нурсултана й Алмати залишається казахська авіакомпанія Air Astana, у якої з МАУ є код-шерінгова угода.
Причиною, що змусила компанію припинити польоти, названа негативна рентабельність рейсу, яка пов'язана з необхідністю облітати територію Російської Федерації. Заборона українським перевізникам використовувати повітряний простір РФ призвела до збільшення тривалості рейсу та до додаткових витрат.
Контекст
- У грудні 2018 року МАУ припинила виконувати власні рейси в Нурсултан (раніше Астана). Накопичені за 2016–2018 роки збитки на маршруті склали $7,28 млн.
- У період з 2013 по 2019 роки МАУ виконала 2120 рейсів за маршрутом Київ – Алмати, доставила 528510 пасажирів і 3600 тонн вантажів і пошти.
- Поточний рік МАУ закінчить зі збитками $2,5 млн. Про це повідомив президент компанії Євген Дихне в інтерв'ю LIGA.net. У 2018 році її збиток склав $100 млн з виручкою приблизно в $1 млрд.
- МАУ заборгувала державному підприємству «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» близько 300 млн грн.
- У Міністерстві інфраструктури розглядається можливість виплати компенсації національним авіакомпаніям SkyUp і МАУ за обліт території Росії. Про це заявив глава міністерства Владислав Криклій.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Контент з цінністю: як брендам ефективно комунікувати з бізнес-аудиторією в LinkedIn