У роботі «Нової пошти» стався збій. Що відомо

У роботі «Нової пошти» стався збій. Що відомо

З вечора 17 травня 2023 року клієнти «Нової пошти» скаржаться на проблеми в її роботі. Зокрема, користувачі масово не можуть скористатися застосунком.

У пресслужбі компанії говорять про технічний збій мобільного застосунку, через який наразі неможливо скористатися поштоматом і всіма послугами із застосунку.

«Усім, хто очікує посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом зателефонує оператор «Нової пошти» та уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставлення або можливість зачекати отримання в поштоматі. Водночас усі послуги з відправлення посилок і вантажів, а також фінансові послуги ви можете отримати в будь-якому нашому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту — API, бізнес-кабінет, сайт – працюють», — йдеться в повідомленні «Нової пошти».

У компанії обіцяють докласти всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. А після відновлення його роботи — одразу повідомити в соціальних мережах і на сайті.

Водночас, за даними Telegram-каналу «Підслухано в ІТ», причина у фішинговому листі, який уразив корпоративну пошту та систему.

«Говорять, що був фішинговий лист, зламали корпоративну пошту на gmail, а маючи її, поклали все. У сортувальні центри виводять всі зміни. Оцінок і прогнозів ніхто не дає», — пишуть автори каналу.

Читати на The Page