Майбутнє послуг фітнесу полягає в поєднання офлайну і онлайну – Equinox

Майбутнє послуг фітнесу полягає в поєднання офлайн і онлайн. Фото: Equinox

Майбутнє послуг фітнесу полягає в поєднання офлайн і онлайн. Фото: Equinox

Після початку карантину американська група Equinox швидко розширила свою цифрову пропозицію, запустивши платформу для віртуального особистого навчання Variis. Про це виданню Yahoo Finance розповів Харві Спєвак, виконавчий голова і керуючий партнер Equinox Group.

Індустрія фітнесу сильно постраждала через пандемію коронавірусу. Спортивні та фітнес-клуби повсюдно закриті. Елітний фітнес не став винятком. Студіям довелося швидко перейти на цифрове мовлення, щоб проводити уроки високоякісного фітнесу на дому.

«За останні дні ми витратили чимало часу, зосередившись на тому, як підтримувати зв'язок з нашими членами і нашим співтовариством, і ми зробили це за допомогою наших цифрових пропозицій, будь то віртуальне особисте навчання або Variis», – сказав Спєвак. Equinox Group включає такі бренди, як: Equinox, Equinox Hotels, Precision Run, Pure Yoga, Blink Fitness та SoulCycle.

Telegram Logo
547dbe50-90a2-11ea-bfef-22d2a5d00a80.png

Variis – це недавно запущена цифрова платформа компанії, що надає доступ на вимогу відео — і аудиоконтенту всіх брендів групи. Вона є спробою принести бренди Equinox в будинки клієнтів, поки вони не можуть потрапити в клуби. Запуск сервісу домашнього велосипеда SoulCycle, конкурента гіганта фітнесу в домашніх умовах Peloton (PTON), був прискорений в умовах пандемії, щоб дати клієнтам ще один спосіб відчути, що вони знову в студії. Спєвак впевнений, що «майбутнє фітнес-індустрії буде в значній мірі полягати в об'єднанні онлайн- і офлайн-пропозицій, і саме в цьому зараз наша унікальна пропозиція».

Контекст. Останнім часом стало модно жартувати, що після карантину ми ризикуємо не влізти в літній одяг. Насправді саме зараз з'явився вільний час, якого раніше так бракувало. The Page радить провести його з користю і нарешті взятися за фітнес. Ми вибрали п'ять кращих застосунків з безкоштовними тренуваннями.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

В Україні складається цікава ситуація: інтерес українців до спорту зростає, а кількість великих мереж — ні. Якщо до 2014 року в Києві було кілька масштабних мереж фітнес-центрів, то сьогодні фактично одна. У більшості ж по кілька клубів з куди більш скромним оснащенням — вважає Андрій Рижиков, СEO і керуючий партнер девелоперської компанії DC Evolution.

Спалах коронавирусу оживив edtech-ринок у всьому світі, але українські компанії поки не очікують значного сплеску доходів. У найближчі півроку бізнес буде шукати нові моделі для роботи через зміни на ринку, а нові EdTech-тренди сформуються швидше за все восени.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини