Тисячі абонентів Київстару у вівторок, 12 грудня, залишилися без зв'язку та мобільного інтернету через масштабний збій у мережі внаслідок потужної хакерської атаки. Тому усі абоненти, які не мали змоги скористатися послугами цього мобільного оператора, отримають компенсацію.
Про це заявила директорка з корпоративних комунікацій компанії Анна Захараш на своїй сторінці у Facebook.
За її словами, внаслідок хакерської атаки персональні дані абонентів не були скомпрометовані. Наразі фахівці продовжують працювати над усуненням наслідків даної атаки, аби якомога швидше поновити зв’язок та надати доступ до сервісів оператора.
«Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння», – заявила Анна Захараш.
Вона також додала, що для фіксації факту хакерської атаки «Київстар» залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб. Наразі усі вони працюють в офісі компанії.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також