Facebook Pixel

Розгрібають кав'ярні: який бізнес купують під час війни

За останні шість місяців українці продавали тисячі бізнесів «під ключ» — уп'ятеро більше у порівнянні з пандемічним 2020 роком. Не бракувало охочих їх придбати, найчастіше — у гастросфері.

Бізнес під ключ: що продають під час війни

За даними аналітики порталу OLX, за час війни у розділі «Бізнес та послуги» найбільше пропонували на продаж:

  • магазини (7 124 оголошення);
  • кав'ярні (3 739 оголошення);
  • сайти (2 168 оголошень);
  • кафе (1 268 оголошень);
  • франшизи (1 237 оголошень).

У березні на ринку було достатньо пропозицій з продажу магазинів та сайтів, у травні-червні кафе та франшизи, а от у серпні – багато кав'ярень. Найменше було пропозицій з продажу зоомагазинів та квіткового бізнесу.

У пандемічні 2020-2021 роки пропозиції щодо продажу готового бізнесу були схожими. Тоді найбільше оголошень було з продажу кав'ярень, інтернет-магазинів, instagram-сторінок та франшиз.

Бізнес під ключ: попит під час війни

Водночас, як зазначають аналітики, попит на купівлю бізнесу «під ключ» відрізнявся від пропозицій на ринку. Так, з березня по серпень найчастіше хотіли придбати кав'ярню та бар (по 13 відгуків на 1 оголошення).

Також українці цікавилися фургонами, які обладнані під приготування вуличної їжі — фудтраками (12 відгуків на 1 оголошення), такий же інтерес був до купівлі ютуб-каналу.

За даними порталу, найчастіше пропонували готовий бізнес на Київщині — майже 54 тис. оголошень за півроку війни.

На Дніпропетровщині та Одещині цей показник був дещо нижчим — 17,5 та 13,7 тис. Однакову кількість бізнесів хотіли продати у Львівській та Харківській областях — по 10 тис. оголошень.

Придбати бізнес були готові у Черкаській, Київській та Чернігівській областях — в середньому по п'ять відгуків на одне оголошення. Дещо менший попит був у Кіровоградській та Івано-Франківській областях — по чотири відгуки на одне оголошення.

Подякувати 🎉