За останні шість місяців українці продавали тисячі бізнесів «під ключ» — уп'ятеро більше у порівнянні з пандемічним 2020 роком. Не бракувало охочих їх придбати, найчастіше — у гастросфері.
Бізнес під ключ: що продають під час війни
За даними аналітики порталу OLX, за час війни у розділі «Бізнес та послуги» найбільше пропонували на продаж:
- магазини (7 124 оголошення);
- кав'ярні (3 739 оголошення);
- сайти (2 168 оголошень);
- кафе (1 268 оголошень);
- франшизи (1 237 оголошень).
У березні на ринку було достатньо пропозицій з продажу магазинів та сайтів, у травні-червні кафе та франшизи, а от у серпні – багато кав'ярень. Найменше було пропозицій з продажу зоомагазинів та квіткового бізнесу.
У пандемічні 2020-2021 роки пропозиції щодо продажу готового бізнесу були схожими. Тоді найбільше оголошень було з продажу кав'ярень, інтернет-магазинів, instagram-сторінок та франшиз.
Бізнес під ключ: попит під час війни
Водночас, як зазначають аналітики, попит на купівлю бізнесу «під ключ» відрізнявся від пропозицій на ринку. Так, з березня по серпень найчастіше хотіли придбати кав'ярню та бар (по 13 відгуків на 1 оголошення).
Також українці цікавилися фургонами, які обладнані під приготування вуличної їжі — фудтраками (12 відгуків на 1 оголошення), такий же інтерес був до купівлі ютуб-каналу.
За даними порталу, найчастіше пропонували готовий бізнес на Київщині — майже 54 тис. оголошень за півроку війни.
На Дніпропетровщині та Одещині цей показник був дещо нижчим — 17,5 та 13,7 тис. Однакову кількість бізнесів хотіли продати у Львівській та Харківській областях — по 10 тис. оголошень.
Придбати бізнес були готові у Черкаській, Київській та Чернігівській областях — в середньому по п'ять відгуків на одне оголошення. Дещо менший попит був у Кіровоградській та Івано-Франківській областях — по чотири відгуки на одне оголошення.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також