Facebook Pixel

Карантин обрушив березневі продажі на авторинку – «Укравтопром»

У перший весняний місяць 2020 року, частина якого пройшла у режимі карантинних обмежень, українці зареєстрували 6244 нових легкових автомобілів, повідомив «Укравтопром». Таким чином, у річному вираженні реєстрації знизилися на 15%. Також березневий результат виявився найгіршим з початку року.

У січні ринок нових легкових авто склав 7,1 тисячі, у лютому – майже 7 тисяч.

Лідерську позицію на ринку продовжує зберігати Renault. У березні автомобілів цієї марки продано 1222 (приріст за рік на 20%), На другому місці Toyota – 661 авто (мінус 21%). Третя – KIA – 576 авто (мінус 19%). Далі йдуть Nissan – 353 авто (мінус 38%) і Hyundai – 317 авто (мінус 25%).

Лідером продажів серед моделей став Renault Duster – 619 реєстрацій.

Всього в першому кварталі першу реєстрацію пройшли 20,3 тис. нових легкових авто, що на 11% більше за аналогічний період минулого року.

У березні також зареєстровано 568 нових комерційних автомобілів, що на 41% менше в річному вираженні.

На українські номери у березні перейшли 18,6 тис. старих легкових автомобілів, ввезених з-за кордону. Це на 61% менше, ніж торік Але такий спад пояснюється тим, що останні два тижні березня сервісні центри МВС реєстрували тільки нові авто.

Всього за підсумками першого кварталу українську прописку отримали 79,5 тис. ввезених з інших країн старих легкових автомобілів, що майже на 57% менше за торік. При цьому їх частка серед первинних реєстрацій склала 80%.

Контекст. Через посилення негативного впливу поширення COVID-19, міжнародне рейтингове агентство Moody's переглянуло прогноз зниження продажів легкових автомобілів на світовому ринку цього року. На думку експертів агентства, за підсумками року продажі можуть впасти на 14%. У лютневому прогнозі спад очікувався на рівні 2,5%.

Найбільш істотно попит впаде в Західній Європі – на 21% (у лютому прогнозувалося зниження на 4%). Продажі легкових автомобілів у США впадуть не менш ніж на 15% (на 1,2%). У Китаї попит на легкові авто може впасти на 10% (на 2,9%). Продаж в Японії скоротиться на 8%.

Подякувати 🎉