Гра проти ринку. Fozzy відкрив найбільший «Сільпо»

Фото: Сільпо

Фото: Сільпо

Українська торгова група Fozzy Group відкрила новий найбільший магазин мережі «Сільпо» загальною площею близько 9 тис. кв. м. Тим часом конкуренти концентрують свої сили на «магазинах біля дому».

Як повідомили в пресслужбі «Сільпо», в новому торгово-розважальному центрі (ТРЦ) Blokbuster Mall магазин буде оформлений у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». У Fozzy Group розповіли про те, що з часів першого дизайнерського експерименту п'ятирічної давнини вони прийняли рішення кожен новий супермаркет відкривати в індивідуальному стилі.

На території нового «Сільпо» є фудкорти з рибними і м'ясними ресторанами, піцерія, дзяо-бар, суші-зона зі стравами на виніс, а також новий для мережі «Вега-бар». Крім цього власні сироварня, коптильні, пекарня, винна кімната і винний бар, а на другому поверсі – зона для лекцій, дегустацій та майстер-класів.

Telegram Logo

Fozzy Group – один з найбільших українських ритейлерів з близько 700 торговими точками на всій території країни. Станом на 1 січня 2019 року загальна площа магазинів Fozzy Group становила понад 1 млн кв. м. В мережі вже відкрилося 249 магазинів «Сільпо».

Біля дому зручно

Останнім часом в Україні набирає обертів абсолютно протилежний тренд — великі мережі, які раніше робили ставку на гіпермаркети, почали йти в дрібний ритейл. Наприклад, французька корпорація Auchan останнім часом вирішила змінити свою стратегію і перейти від розвитку гіпермаркетів до невеликих магазинів біля дому.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Поки що у «Ашана» лише чотири таких магазини, але вони вже виправдали себе. Як розповідали The Page в пресслужбі компанії, приріст товарообігу з моменту відкриття склав 50%.

Про таку тенденцію в умовах зниженої купівельної спроможності в інтерв'ю The Page розповідав і президент «ЕКО маркету» Віктор Повниця: «Це європейський, і навіть світовий тренд. Для покупця більш комфортно здійснити покупку в «магазині біля дому», ніж їхати у великий магазин». Він відмітив стрімке зростання конкуренції в цьому сегменті.

У Fozzy Group формат «магазинів біля дому» представлений торговою мережею «Фора».

Встигають і тут і там

Втім, мережа NOVUS цього року відкрила як найбільший в мережі магазин в торговому центрі Skymall загальною площею 12 тис. кв. м, так і невеликі супермаркети на території житлового комплексу «Нові Теремки», який ще будується, а також у новому ЖК «Версаль парк» і в районі стадіону «Старт».

Відомо також, що мережа вже домовилася про розміщення магазинів на території комплексів, які здадуть в експлуатацію найближчим часом, наприклад, ЖК «Піонерський квартал».

А ось супермаркет у торговому центрі Good Life убив одразу двох зайців: і немаленький — 2,6 тис. кв м загальної площі, і поруч із великим і молодим ЖК «Французький квартал».

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини