Інтернет-гігант Google виробляє механізм обмеження збору даних і відстеження перетоків користувачів Android між застосунками.
Компанія розробляє новий стандарт конфіденційності під назвою Privacy Sandbox і вже запросила думку зацікавлених сторін, пише Bloomberg.
Таким чином, Google намагається врахувати інтереси користувачів, що піклуються про свою конфіденційність, і фінансові потреби розробників і рекламодавців,
Технологічному гіганту потрібно чітко прописати нові правила, щоб всі сторони виявилися задоволеними, так як особисто зацікавлена в отриманні доходу партнерами за рахунок реклами на пристроях Android. Річні продажі цифрової реклами Google становлять понад $100 млрд.
Раніше цим виявилися спантеличені в Apple. В оновленні програмного забезпечення iOS 14.5 і iPadOS 14.5 Apple додала функцію «Прозорість відстеження додатків» (App Tracking Transparency). Нове ПЗ дозволяє користувачам вибирати, чи можуть додатки збирати дані про них через інші програми і вебсайти.
Facebook й інші компанії виступили проти таких нововведень. На їхню думку, нові функції обмежать їхню здатність ефективно обслуговувати персоналізовану рекламу, і зменшать прибутковість. Тепер Facebook збирає дані користувачів в обхід Apple.
Рішення Google, мабуть, буде менш суворим, і не вимагатиме запиту на включення відстеження даних, як у Apple. Робота компанії знаходиться на початковій стадії, і терміни невідомі.
Раніше Google заявила, що протягом двох років відмовиться від файлів cookie в браузері Chrome. Цей план компанія підтвердила і в 2021 році. Файли cookie дозволяють вебсайтам відстежувати користувачів у мережі і показувати їм більш персоналізовану рекламу.