Google, дочірнє підприємство Alphabet, прозвітував про рекордно високе зростання продажів за більш ніж десять років і подвоєння прибутку в III кварталі, оскільки підприємства стали більше платити за цифрову рекламу на тлі зростання сегменту онлайн-купівлі.
Такому підвищенню доходів пошукового гіганта сприяла пандемія, яка спонукала основний рекламний бізнес компанії, пише The Wall Street Journal.
Карантинні обмеження обвалили торгівлю магазинів, і маркетологи зверталися до Google для просування своїх продуктів онлайн. Вони й забезпечили йому за один рік квартальне збільшення продажів, яке він зазвичай фіксує протягом щонайменше 2 років.
Материнська компанія Alphabet прозвітувала про зростання виручки на 41% — до $65,12 млрд, найвищого показника за 14 років. Вона отримала прибуток у розмірі $21,03 млрд — це майже втричі більше, ніж було до пандемії.
Бум цифрової реклами
Цифрова реклама цього року переживає справжній зліт до неба. Світові витрати покупців збільшилися на 26%, перевищивши попередній показник 15%.
Найбільше зріс рекламний бізнес Google разом із пошуком в інтернеті, картами та YouTube. Продаж реклами становив $53,13 млрд. У результаті пожвавлення сфери електронної комерції роздрібна реклама стала найвагомішим чинником розвитку Google.
Зростанню роздрібної реклами пошукового гіганта сприяла нова політика конфіденційності на мобільних пристроях Apple Inc. Із квітня виробник iPhone встановив функцію, що дала змогу користувачам вибирати, чи хочуть вони, щоб їхній пошук в інтернеті відстежувався.
Такі зміни послабили відображення цільової реклами у Facebook Inc і Snap Inc. Тому багато брендів переорієнтувалися на Google.
Ще одним важливим джерелом доходу Google був сервіс YouTube.
Продажі відеогіганта за квартал збільшилися на 43% — до $7,21 млрд. Цього року компанія планує отримати такий самий дохід, як Netflix Inc, а її бізнес платної підписки оцінюється приблизно в $300 млрд.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист