Українське агентство Kwendi Media Audit регулярно проводить опитування з метою формування прогнозів медіаінфляції (подорожчання реклами). У них традиційно беруть участь найбільші рекламні холдинги та медіаагенції України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma і Media Systems.
Останнє за часом опитування проводилося у серпні. Його дані наводяться у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції.

Як порівняти з травневим опитуванням, прогноз подорожчання для ТБ і радіо знизився, але дещо зріс для зовнішньої реклами.
В агентстві зазначають, що кожне наступне опитування показує зниження очікувань щодо росту цін на розміщення реклами. Вперше за останній рік серед оцінок респондентів інфляції на ТБ з'явилася дефляція (10% у прямій рекламі).
На думку експертів, темпи зростання цін на ТБ 2021 року будуть нижчими, ніж у більшості категорій розміщення в digital (інтернет-рекламі).
Прогнози щодо інфляції цін надано в національній валюті.
Додатково. Креативний директор Yellow Clutch Advertising Кирило Чистяков підготував стрім-лекцію про те, якою буде реклама після карантину. Правильна відповідь: точно не знає ніхто. Але вона, напевно, не буде такою, як раніше.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також