Facebook Pixel

2021 року реклама в інтернеті обжене телевізійну за швидкістю подорожчання — опитування

Українське агентство Kwendi Media Audit регулярно проводить опитування з метою формування прогнозів медіаінфляції (подорожчання реклами). У них традиційно беруть участь найбільші рекламні холдинги та медіаагенції України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma і Media Systems.

Останнє за часом опитування проводилося у серпні. Його дані наводяться у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції.

Як порівняти з травневим опитуванням, прогноз подорожчання для ТБ і радіо знизився, але дещо зріс для зовнішньої реклами.

В агентстві зазначають, що кожне наступне опитування показує зниження очікувань щодо росту цін на розміщення реклами. Вперше за останній рік серед оцінок респондентів інфляції на ТБ з'явилася дефляція (10% у прямій рекламі).

На думку експертів, темпи зростання цін на ТБ 2021 року будуть нижчими, ніж у більшості категорій розміщення в digital (інтернет-рекламі).

Прогнози щодо інфляції цін надано в національній валюті.

Додатково. Креативний директор Yellow Clutch Advertising Кирило Чистяков підготував стрім-лекцію про те, якою буде реклама після карантину. Правильна відповідь: точно не знає ніхто. Але вона, напевно, не буде такою, як раніше.

Подякувати 🎉