Facebook витратить $1 млрд на новинну індустрію протягом наступних трьох років

Фото: скріншот

Фото: скріншот

Американська компанія Facebook, якій належить однойменна соціальна мережа, в найближчі три роки заплатить новинним виданням $1 млрд за ліцензування їхнього контенту. Про це повідомив віцепрезидент компанії з міжнародних питань Нік Клегг.

Він зазначив, що з 2018 року соцмережа вже витратила $600 млн на підтримку видань.

Минулого місяця Facebook оголосила про укладення угод із The Guardian, Financial Times, Daily Mail та іншими британськими ЗМІ про надання контенту для Facebook News.

Telegram Logo

Видавці побачать свій контент у новинах Facebook, які представляють собою спеціальний розділ у застосунку Facebook, в якому презентовані відібрані та персоналізовані новини з сотень національних, місцевих і популярних джерел.

Подібні угоди раніше були досягнуті з видавцями в США. Переговори йдуть з видавцями в Німеччині та Франції, додав Клегг.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Минулого тижня Facebook обмежила для користувачів і ЗМІ в Австралії доступність новин на своїй платформі через закон, що зобов'язує технологічні компанії платити новинним виданням за їхній контент.

Але 23 лютого компанія досягла компромісної угоди з австралійським урядом, домігшися внесення змін до законопроєкту. Австралійський парламент 25 лютого ухвалив закон із внесеними поправками.

«Facebook довелося б платити потенційно необмежену кількість грошей транснаціональним медіагрупам за наявності арбітражної системи, яка навмисне невірно описує відносини між видавцями і Facebook», — сказав Нік Клегг про первісну версію законопроєкту.

У минулому році Google пообіцяла виплатити новинним виданням понад $1 млрд протягом наступних трьох років за ліцензування новинного контенту для мобільного продукту Google News Showcase, який спочатку буде запущений у Бразилії та Німеччині, а згодом і в інших країнах.

Видавці, включаючи Der Spiegel і Die Zeit в Німеччині і Folha de S.Paulo в Бразилії, підписалися на участь в програмі розгортання.

Додатково. Раніше The Page писало на тему «Рекламодавці проти Facebook і Google: чому гроші летять в трубу».

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини