Соціальна мережа Instagram, що належить Facebook, запустила сервіс Reels відразу на обох провідних мобільних операційних системах – Android та iOS – у 50 країнах: США, Великій Британії, Франції, Німеччині, Австралії, Японії та ін.
Reels дозволяє створювати 15-секундні відеоролики, налаштовувати швидкість, підкладати музику або запозичувати аудіодоріжку з інших відео, додавати різні ефекти, обмінюватися роликами з друзями, повідомило видання The Verge.
Роббі Штайн, директор з продуктів Instagram, сказав, що Reels і TikTok відрізняються. Найбільшою відмінністю є зв'язок Reels з екосистемою Instagram. Поки що Instagram не платитиме популярним авторам за їхнє відео, як почала це робити TikTok.
The Verge нагадує, як Instagram запустила Stories у 2016 році, і тоді її звинуватили у створенні клону Snapchat. Instagram Stories швидко перевершив Snapchat за кількістю щоденних користувачів і продовжує залишатися надзвичайно успішним продуктом. Команда Instagram вважає, що зможе повторити успіх з Reels.
Контекст. TikTok можуть заблокувати у США за рішенням президента Дональда Трампа через ймовірне стеження за американськими користувачами. Microsoft може купити операції TikTok у США, що зупинить блокування.
The Wall Street Journal повідомляла, що Instagram переманює блогерів з TikTok на Reels і готова платити за це сотні тисяч доларів. У відповідь на це TikTok оголосила про створення власного фонду в розмірі $200 млн для підтримки авторів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!