Facebook Pixel

Facebook розширила доступні користувачам способи монетизації контенту

Компанія Facebook представила нові інструменти для монетизації. У повідомленні на корпоративному блозі вона зазначає, що зараз, як ніколи раніше, творці, видавці відео та ЗМІ використовують Facebook для створення значущих спільнот і бізнесу. «Щоб краще підтримувати наших партнерів, ми вдосконалюємо інструменти, які допомагають творцям заробляти гроші і управляти своєю присутністю в Facebook», – йдеться в повідомленні.

Тепер стали можливими:

  • підписка на блоги з допомогою щомісячних пожертвувань;
  • монетизація з допомогою банера коротких відео тривалістю від 60 до 180 секунд з графічними і пост-рол-оголошеннями;
  • запуск реклами під час стрімів.
106502161-290959502050383-3468574360971582892-n.png

З'явилася внутрішня валюта соцмережі під назвою «зірки», яку можна відправляти в коментарях до прямих трансляцій. Блогери можуть встановлювати мету за кількістю зібраних «зірок» під час трансляцій і автоматично відправляти подяки в Creator Studio. Сам застосунок вдосконалили і розширили його функціональність.

106625243-1988695177929695-5044147759884994572-n.png

У компанії також повідомили, що працюють над збільшенням виплат для творців відео в Watch. Наприклад, перевіряють можливість показу короткої реклами при переході від перегляду відео в новинній стрічці.

Додатково. У травні Facebook оголосила про запуск сервісу Facebook Shops. Повідомляється, що він створений для допомоги малому бізнесу, постраждалому від пандемії коронавірусу.

У квітні Facebook представила новий продукт Messenger Rooms, призначений для групових відеодзвінків

Подякувати 🎉