Державний Ощадбанк з 1 лютого знизить тариф за надання послуг еквайрингу до 1,8%. Зміна тарифу на еквайрингове обслуговування для чинних клієнтів відбудеться автоматично. Про це повідомляється на сайті банку.
«Підтримка українського бізнесу з боку Ощадбанку є комплексною. Ми пропонуємо підключення POS-терміналів із програмним РРО від провідних розробників на ринку. Додано сервіс фіскалізації до застосунку ОщадPAY. Зниження тарифу на еквайринг – черговий крок. Ми зацікавлені в подальшому розвитку безготівкових платежів в Україні», – зазначив Антон Тютюн, член правління банку.
Тариф на підключення еквайрингу з використанням застосунку ОщадPAY, який одночасно є й терміналом, і касовим апаратом у смартфоні, становить 1,7% суми операції без додаткових комісій за умови зарахування платежів на рахунок у банку.
Еквайрингова комісія — плата торговців банкам за опрацювання платежів і обслуговування встановлених POS-терміналів. Комісія інтерчейндж є однією зі складників еквайрингової комісії.
Додатково. Ощадбанк посідає друге місце на ринку еквайрингу. Його еквайрингова мережа становить понад 80 тис. POS-терміналів, а кількість партнерів – понад 29,5 тис.

Контекст. Навесні 2021 року українська бізнес-спільнота сперечалася щодо ідеї законодавчого регулювання розміру банківських комісій у структурі безготівкових платежів. Так, українські ритейлери виступали за те, щоб додати до закону норму про обмеження комісії за еквайринг, аргументуючи це позитивним ефектом для споживачів і бізнесу. Водночас банки були проти, дотримуючись іншої позиції. З-поміж аргументів — введення для споживачів плати за випуск і обслуговування карток, відмова від кешбеку та інших послуг, які банки компенсували коштом комісії.
Пізніше Національний банк підписав меморандум із міжнародними платіжними системами Visa і Mastercard про поступове зниження комісії інтерчейндж.
У червні Верховна Рада ухвалила в другому читанні законопроєкт № 4364 «Про платіжні послуги» без поправки щодо обмеження розміру комісії інтерчейндж, або еквайрингової комісії, оскільки вона не набрала потрібної кількості голосів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!