Facebook Pixel

Підтоплення тунелю «синьої» гілки: екскерівник метро Києва Брагінський отримав підозру

Підтоплення тунелю «синьої» гілки: екскерівник метро Києва Брагінський отримав підозру

Підтоплення тунелю «синьої» гілки: екскерівник метро Києва Брагінський отримав підозру

Екскерівнику КП «Київський метрополітен» Віктору Брагінському повідомили про підозру у службовій недбалості через підтоплення тунелю «синьої» гілки між станціями «Деміївська» та «Либідська».

Про це повідомила пресслужба Подільської окружної прокуратури Києва у вівторок, 12 листопада.

Як стверджує прокуратура, Брагінський мав провести оцінку ризиків виникнення надзвичайних ситуацій, вжити відповідних заходів, а також призначати комісію для проведення спеціальних оглядів.

Однак неналежне виконання службових обов’язків призвело до розгерметизації тунелю метро, появи тріщин та його подальшого підтоплення між станціями «Деміївська» та «Либідська».

У зв'язку з цим 8 грудня 2023 року міська влада Києва зупинила рух поїздів на цьому відрізку.

Як встановила експертиза, експлуатація тунелю метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» є неналежною і не відповідає будівельним нормам та правилам.

Крім цього, з грудня 2023 року до березня 2024 року міський бюджет Києва отримав понад 138,5 млн грн збитків. Через закриття станцій Київський метрополітен також недоотримав майже 26 млн грн.

Попередньо Подільська окружна прокуратура оголосила підозру у службовій недбалості начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру Київського метрополітену.

Підтоплення тунелів метро між станціями «Либідська» та «Деміївська»: деталі

У Києві 8 грудня 2023 року зупинився рух метро між станціями «Либідська» та «Теремки». Причиною порушення стала розгерметизація тунелю, внаслідок чого розпочалося підтоплення метро.

Того ж дня Подільська окружна прокуратура Києва почала розслідування у зв’язку з підтопленням тунелів Київського метрополітену між станціями «Либідська» та «Деміївська». Стаття – службова недбалість, що спричинила тяжкі наслідки. Станції були закриті для пасажирів.

З 9 грудня рух поїздів Оболонсько-Теремківською лінією метро відбувався між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська».

13 грудня між столичними станціями метро «Деміївська» та «Теремки» запрацював «човниковий» рух потягів.

25 грудня КП «Київський метрополітен» провело тендер без конкурсу на проєктні роботи з ремонту станцій «Деміївська» та «Либідська». Вартість робіт становитиме 21,2 млн грн.

З січня 2024 року роботи з ремонту тунелю київського метро між станціями «Либідська» та «Деміївська» виконує компанія «Автострада».

Подякувати 🎉