У Києві на Софійській площі вранці 10 серпня відбулися зйомки рекламних роликів Red Bull UA, під час яких автомобілі на великій швидкості дрифтували пішохідною зоною навколо пам'ятника Богдану Хмельницькому.
Як повідомили на сайті Київської міської державної адміністрації, місцева влада не давала дозволу на організацію та проведення цих зйомок.
«Спеціальні огорожі не були встановлені. У небезпеці перебували всі пішоходи, які проходили повз. Також значно забруднено слідами автомобільних коліс покриття на історичній площі», — йдеться в повідомленні.






У поліції Києва заявили, що в «перегонах» брали участь два автомобілі. Водночас зйомки не погодили й із правоохоронцями. У повідомленні йдеться, що зараз поліція проводить першочергові слідчі дії і встановлює учасників інциденту, щоб притягнути їх до відповідальності. Правоохоронці також відкрили кримінальне провадження за ч. 2 ст. 296 Кримінального кодексу (хуліганство). Учасникам загрожує покарання у вигляді обмеження волі до п'яти років або позбавлення волі до чотирьох.
Зі свого боку компанія Red Bull на своїй сторінці в Instagram опублікувала фото та відео зйомок, де видно, що в них брали участь українська співачка Alyona Alyona, чемпіон України з дрифту Олександр Гринчук та ірландський професійний дрифтер Конор Шанахан.

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії

Дрифт Red Bull на Софіївській площі. Фото: Instagram-сторінка компанії







Сама компанія поки що не відреагувала на інцидент. Водночас Alyona Alyona на своїй сторінці в Instagram пояснила, що це не була реклама.
«В Україну прилетів гонщик Конор Шанахан, і в Red Bull хотіли зняти з ним відео, як нам сказали, до Дня Незалежності, та вирішили долучити деяких лідерів думок. Мене запевнили, що всі дозволи на зйомку в них є й після її закінчення приїдуть клінінгові машини, які все почистять», — повідомила вона.
Водночас Telegram-канал PavlovskyNEWS із посиланням на представника приватної клінінгової компанії повідомив, що Софійську площу очищатимуть від слідів гуми приблизно три дні.
«Вартість очищення площі поки що не розголошують, але говорять, що це непросте завдання. У компанії зараз є тільки один невеликий пристрій для очищення забруднення такої складності», — йдеться в повідомленні.
Реакція чиновників і соцмереж на дрифт на Софійській площі
Чиновники та соцмережі вже активно реагують на ці зйомки. Так, міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко обурився цим і звернувся до Нацполіції та Київської міської держадміністрації щодо розслідування.
У своєму Telegram-каналі він написав, що й не намагається уявити, щоб хтось у світі дозволив влаштовувати дрифт у підтвердженій буферній зоні ЮНЕСКО.
«І тут навіть річ не в забрудненій бруківці, яку добре, що вже відмивають. А, по-перше, у жахливому ставленні до нашої культури. По-друге, у ставленні до безпеки людей навколо. І, по-третє, до законодавства України, адже дозволів на це не давало ні наше міністерство, ні заповідник «Софія Київська». Уявіть собі таке, наприклад, у Ватикані — на площі Святого Петра. Або перед собором Нотр-Дам де Парі. Упевнений, усі учасники перегонів, як і організатори рекламних зйомок, були б або покарані, або заплатили б штраф».

Олександр Ткаченко
міністр культури та інформаційної політики

Олександр Ткаченко
міністр культури та інформаційної політики
Не залишилися байдужими й соціальні мережі. Так, користувачі Facebook публікують відео дрифту, запитуючи: «Що це було?» й говорячи про те, що «над центральною історичною площею поглумилися», і вимагають пояснень і вибачень від Red Bull.
Безліч коментарів можна побачити й під останніми публікаціями компанії в Instagram Так, користувачі пишуть, що на Red Bul очікує хейт, «радять» їй змінити штаб PR-маркетологів і вимагають, щоб компанія прибрала за собою.

Реакція соцмереж на дрифт Red Bull на Софіївській площі

Реакція соцмереж на дрифт Red Bull на Софіївській площі


Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також