У вівторок, 6 вересня, українці почали масово скаржитися на те, що державний Приватбанк припинив видавати в касах готівкові долари. Проблеми спостерігаються також і зі здійсненням доларових переказів.
Скарги почали з’являтися на форумі «Мінфіну». Деякі клієнти звинувачують банк у тому, що він змушує переказувати гроші на гривневі картки, через це вони втрачають 10% на різниці банківського та реального курсу валют. У відповідях на гнівні повідомлення клієнтів банк зазначає, що «заявки на замовлення готівки було скасовано через тимчасові складнощі в логістиці доларових банкнот з-за кордону».
У банку заявили, що проблеми з готівковою валютою нині є в кожному банку в країні. Прессекретар Приватбанку Олег Серга в коментарі «РБК-Україна» зазначив, що минулого місяця банк замовив удесятеро більше валюти за кордоном, ніж у серпні 2021 року, однак цього обсягу однаково недостатньо для задоволення попиту.
«У вересні ми замовили ще більше валюти», — наголосив він.
За його словами, основна проблема полягає в доставленні валюти по регіонах. Він додав, що всі потреби клієнтів буде закрито в міру надходження валюти до відділень.
Контекст. Нагадаємо: у серпні очільниця Мінреінтеграції Ірина Верещук повідомила про суттєве збільшення скарг від людей із тимчасового окупованих міст і сіл Донеччини та Луганщини на блокування їхніх рахунків Приватбанком. У банку пояснили, що дійсно просили своїх клієнтів оновити інформацію, однак робили це задля безпеки, а не щоб заблокувати рахунки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні