Facebook Pixel

ЦУМ віддав третину поверху українським брендам за відсоток від продажів

Київський ЦУМ надав приблизно 30% площі на третьому поверсі українським брендам. Водночас вони платять не фіксовану ставку за оренду, а відсоток від своїх продажів. Про це на своїй сторінці у Facebook написала директорка з комунікацій у System Capital Management Наталія Ємченко.

ukr-designers-tsum-1.jpg
ukr-designers-tsum-13.jpg
ukr-designers-tsum-12.jpg
ukr-designers-tsum-8.jpg
ukr-designers-tsum-7.jpg
ukr-designers-tsum-6.jpg
ukr-designers-tsum-5.jpg
ukr-designers-tsum-4.jpg
ukr-designers-tsum-3.jpg
ukr-designers-tsum-1.jpg Thumb ukr-designers-tsum-13.jpg Thumb ukr-designers-tsum-12.jpg Thumb ukr-designers-tsum-8.jpg Thumb ukr-designers-tsum-7.jpg Thumb ukr-designers-tsum-6.jpg Thumb ukr-designers-tsum-5.jpg Thumb ukr-designers-tsum-4.jpg Thumb ukr-designers-tsum-3.jpg Thumb
Quote«Це великий експеримент, у який ми дуже віримо. Але це лише початок. Уперше ЦУМ пішов на колаборацію з українським брендом, який продавався краще за інших. Це бренд Jul, який, на думку наших баєрів, може стати таким собі українським COS», — зазначила вона.

У пресслужбі ЦУМу The Page повідомили, що для українських дизайнерів на поверсі виділили корнер. Там також представлено й інші міжнародні бренди.

Quote«Кожен бренд відбирає баїнг-команда ЦУМу, продумуються зонування та сусідство. Комісійна модель працює тільки для українських дизайнерів — щоби підтримати галузь», — зазначили в пресслужбі, зауваживши, що українські дизайнери представлені в ЦУМі вже не перший сезон.

У пресрелізі ЦУМу йдеться про те, що універмаг — одна з головних локацій із продажу продукції українських дизайнерів. На третьому поверсі представлено колекції таких брендів, як-от Ksenia Schnaider, Litkovskaya, Sleeper, Anna October, Elena Reva, T.Mosca, Katerina Kvit, Elena Burenina, Gunia Project, Lutiki та багато інших. Загалом покупцям пропонується продукція більш як 90 українських дизайнерів.

«Новий осінній сезон київський ЦУМ відкрив подією, в рамках якої вперше представив капсульну колекцію в співпраці з молодою українською маркою JUL. Колекція JUL x ЦУМ створювалася як універсальний осінній гардероб із 20 одиниць, які легко поєднуються одна з одною. Ця колаборація покладе початок серії капсул з іншими українськими дизайнерами, які представлені в універмазі», — наголосили в ЦУМі.

Контекст. Раніше ми писали про те, що бренди, створені в Україні, стають усе значущішими на глобальних ринках. Зараз у деяких із них сотні позицій у стоклистах. The Page вибрало найцікавіші.

Подякувати 🎉