Facebook Pixel

Будівельники зімкнули рейки на мосту до Криму

Будівельники закінчили прокладання рейок і шпал на першій колії залізничного мосту через Керченську протоку до Криму. Про це повідомив інформаційний центр «Кримський міст», передає ТАСС.

«Перша залізнична колія з’єднала береги. Найближчим часом проведемо фінальне стикування ланок другої колії», — цитує ТАСС голову ради директорів компанії «Стройгазмонтаж» Аркадія Ротенберга.

Будівельники прокладали колії з двох берегів, бригади зустрілися під склепінням арки. Для створення колії довжиною 19 км поклали 2,5 тис. т рейок і 38 тис. залізобетонних шпал. Будівельники надалі використовуватимуть цю колію як технологічну – для перевезення будівельних матеріалів.

Також будівельники продовжують будувати підходи до мосту. З боку Криму міст із залізничною мережею півострова зв’яжуть дві колії по 18 км. Зараз готові 16 км з 36 км. А з боку Тамані будівельники ведуть до мосту двоколійну ділянку довжиною 40 км, на якій повністю готова верхня будова.

Кримський міст довжиною 19 км — найдовший в Росії. Рух автотранспорту по ньому відкрили в травні 2018 року. Введення залізничної частини в експлуатацію заплановане на грудень 2019 року. Вартість мосту складає близько 228 млрд рублів.

Контекст

Бізнесмен Аркадій Ротенберг став прямим власником ключового підрядника будівництва Керченського мосту до Криму — компанії «СГМ-Міст». Forbes оцінює отримані Ротенбергом держконтракти в 2011‑2017 роках у понад 2,2 трлн рублів, а стан самого бізнесмена — в $2,6 млрд.

Подякувати 🎉