У рамках місяця видимості ЛГБТ+ спільноти німецький автоконцерн BMW вирішив підтримати рух та змінив кольори логотипу на райдужні. Це викликало неоднозначну реакцію у користувачів соціальних мереж. Загалом під зміненим лого назбиралося понад 55 тис. коментарів, частина з яких негативні.
Компанія на своїй сторінці у Facebook написала, що вірить у відкриту культуру, у якій ніхто не зазнає пригнічення через походження, колір шкіри, національність, стать, релігію, вік чи недієздатність.
Крім того, колір логотипу змінився на сторінках BMW ще й у Instagram та Twitter.
Також у компанії розповіли про історію кольорів автоконцерну та що вони означають.Так, у 1917 році кольорами BMW став білий та блакитний — кольори Баварії. Через рік до логотипу додалися літери та поділ на сегменти, які нагадують пропелер.
Водночас у автівок, які беруть участь у перегонах, BMW M мають інші кольори, серед яких синій, фіолетовий та червоний. Згідно з поясненням самої компанії, синій — колір від BMW, червоний — колір мотоспорту, а фіолетовий — це поєднання цих двох кольорів.
Фото: BMW
Контекст. Німецький автовиробник BMW змінив логотип вперше з 1997 року. Компанія його спростила, позбавивши чорної заливки зовнішнього кола. Основні кольори — синій і білий – залишилися.