Онлайн-сервіс виклику авто Uklon прокоментував ситуацію щодо підтримки ним ЛГБТ-фестивалю «Прайд». Сервіс стикнувся з критикою через розміщення «райдужного» лого на своїх сторінках у соціальних мережах. Деякі користувачі навіть заявляли, що переходять до конкурентів.
Як розповіли в Uklon, відвертого негативу на позицію компанії було менше, ніж вона очікувала, — близько 3-5%.
На питання про те, як Uklon оцінює або прогнозує втрати компанії від ситуації, у пресслужбі відповіли, що не розглядають будь-які соціальні ініціативи з цього боку.
«Ми впевнені, що коли кампанія викликає емоції та резонує в суспільстві, то це вже само по собі добре. Тому що мета будь-якої соціальної кампанії (і цьогорічної зміни логотипу теж) — це зовсім не пропаганда, а бажання привернути увагу до проблеми та підтримати права людей. І нам здається, що нам це вдалося», — зазначили в Uklon, додавши, що наступного року позиція компанії буде такою самою.
Контекст. Раніше директор з інновацій державного Приватбанку Єгор Аветісов прокоментував ситуацію щодо підтримки банком ЛГБТ-фестивалю «Прайд» у вигляді «райдужного» аватара на сторінці фінустанови в Instagram.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!