Директор з інновацій державного Приватбанку Єгор Аветісов прокоментував ситуацію щодо підтримки банком ЛГБТ-фестивалю «Прайд» у вигляді «райдужного» аватара на сторінці фінустанови в Instagram. Після цього Приватбанк отримав шквал критики від користувачів, деякі з них навіть «погрожували» перейти в Monobank.
За словами Аветісова, крім критики, позитивних реакцій на позицію банку теж було дуже багато.
«Просто матюки і лють, звісно, помітніші», — зазначив він.
За його словами, минулого року Приватбанк також спостерігав досить сильний негатив від частини інтернет-користувачів, але цьогоріч зміг дещо інакше поглянути на невдоволених.
У фінустанові поділили негативні коментарі на три основні категорії:
- дорослі люди, які не розуміють позицію банку, які після бесід у direct про те, що Приватбанк виступає за рівність усіх громадян України, позитивно реагували на його позицію;
- дорослі люди, що бажають всім смерті та «дещо гірше», з якими банк навіть не починав дискусію;
- дуже молоді люди, які приходили тролити та писати гидоти. Частина останніх склала близько 90%. За словами Аветісова, у нього склалося враження, що 99% негативних коментарів залишали не злі і не погані люди – вони просто робили «як всі».
«Однак такий шквал критики не стане причиною відтоку клієнтів. Це пов'язано з тим, що більшість тих, хто лається, не можуть бути клієнтами банку через вік», — заявив Аветиісов, додавши, що негативного економічного ефекту для фінустанови не прогнозується.
Директор з інновацій Приватбанку також зазначив, що наступного року банк не збирається змінювати свою позицію та підтримуватиме рівні права для всіх громадян України.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Маркетолог + підприємець: формула ефективної співпраці, аби збільшити доходи бізнесу х2
Публічний чи приватний інтерес? Статус юридичних осіб у контексті антикорупційного законодавства