Директор з інновацій державного Приватбанку Єгор Аветісов прокоментував ситуацію щодо підтримки банком ЛГБТ-фестивалю «Прайд» у вигляді «райдужного» аватара на сторінці фінустанови в Instagram. Після цього Приватбанк отримав шквал критики від користувачів, деякі з них навіть «погрожували» перейти в Monobank.

Скріншот: mc.today
За словами Аветісова, крім критики, позитивних реакцій на позицію банку теж було дуже багато.
«Просто матюки і лють, звісно, помітніші», — зазначив він.
За його словами, минулого року Приватбанк також спостерігав досить сильний негатив від частини інтернет-користувачів, але цьогоріч зміг дещо інакше поглянути на невдоволених.
У фінустанові поділили негативні коментарі на три основні категорії:
- дорослі люди, які не розуміють позицію банку, які після бесід у direct про те, що Приватбанк виступає за рівність усіх громадян України, позитивно реагували на його позицію;
- дорослі люди, що бажають всім смерті та «дещо гірше», з якими банк навіть не починав дискусію;
- дуже молоді люди, які приходили тролити та писати гидоти. Частина останніх склала близько 90%. За словами Аветісова, у нього склалося враження, що 99% негативних коментарів залишали не злі і не погані люди – вони просто робили «як всі».
«Однак такий шквал критики не стане причиною відтоку клієнтів. Це пов'язано з тим, що більшість тих, хто лається, не можуть бути клієнтами банку через вік», — заявив Аветиісов, додавши, що негативного економічного ефекту для фінустанови не прогнозується.
Директор з інновацій Приватбанку також зазначив, що наступного року банк не збирається змінювати свою позицію та підтримуватиме рівні права для всіх громадян України.