Facebook Pixel

Бізнес з пластиком виграв від коронавірусу і спантеличив своїх супротивників

Під час пандемії коронавірусу в США скасували заборону на предмети одноразового використання через те, що COVID-19 загрожував життю американців. У зв'язку з цим ринок пластику значно зріс у своїх обсягах, хоча раніше багато компаній намагалося мінімізувати його використання.

Як пише Bloomberg, у березні 2020 року глава групи США з пластмасової промисловості Тоні Радошевський направив секретарю Міністерства охорони здоров'я країни та соцслужб Алексу Азару листа, в якому попросив скасувати заборону на предмети одноразового використання.

«Одноразові пластикові вироби — найбільш гігієнічний вибір у питанні споживання та транспортування харчових продуктів, незалежно від того, купуються вони в ресторані чи в продовольчому магазині. Ми просимо департамент висловитися проти заборони на ці продукти як ризику для громадської безпеки й допомогти зупинити поспіх з їхньою забороною», — написав Радошевський.

Видання також зазначає, що у квітні німецька компанія Ineos Styrolution Group GmbH та американська Trinseo заявляли, що продажі в їхніх підрозділах, які займаються пакуванням харчових продуктів і медобслуговуванням, зросли вдвічі. За словами адвоката Центру міжнародного екологічного права Стівена Фейта, ці компанії скористалися моментом для відкату таких речей, як заборона на пластикові пакети.

Bloomberg також зазначає, що проблема є й з переробкою пластику. Його насилу переробляли надлишкові потужності, які були ослаблені до того часу, коли почав поширюватися коронавірус. Більшість американських міст вирішила, що переробка не є необхідною та що потенціал використання стаканчиків і столового приладдя для передачі вірусу являє дуже великий ризик.

Колишній адміністратор Агентства з охорони навколишнього середовища США Джудіт Енк сумнівається в тому, що одноразові стаканчики, від яких відмовляються компанії, убезпечують людей. Готівкова валюта, наприклад, є відомим носієм вірусу, але компанії не відмовляються приймати готівку.

«Найбільшим фактором у тому, чи збереже одноразовий пластик свою динаміку після COVID-19, може бути ціна на нафту, яка впала через подвійний тиск пандемії та цінової війни між Росією і Саудівською Аравією. Аналітик BloombergNEF зазначає, що сильний попит повинен утримати виробництво пластмас на високому рівні», — резюмує агентство.

Контекст. Верховна Рада в листопаді підтримала законопроєкт, який пропонує заборонити продаж пластикових пакетів у магазинах і ресторанах України з 1 січня 2022 року. Заборона стосується пакетів з товщиною стінок до 50 мкм.

Подякувати 🎉