
Фото: appannie
У третьому кварталі цього року користувачі витратили рекордні $28 млрд на завантаження понад 33 млрд нових програм. Такий результат на 20% більший, ніж аналогічний показник за минулий рік. Головною причиною такого зростання експерти назвали пандемію коронавірусу.
Також на 25% зросла кількість годин, які користувачі витрачають на застосунки. Відтак користувачі витратили понад 180 млрд колективних годин кожного місяця з липня до вересня цього року, йдеться у дослідженні App Annie.

Відтак завантаження Google Play зросли на 10%, як порівняти з минулорічним показником. З загальної кількості завантажень 25 млрд припадає саме на Google Play, з яких 55% — неігрові програми. Результат цього кварталу у iOS склав майже 9 млрд завантажень, неігрові програми серед них склали 70%.
Найбільші ринки у Google Play включали Індію та Бразилію. Лідерами у iOS залишалися США та Китай.
Витрати на iOS зросли на 20% у річному обчисленні до $18 млрд, у Google Play прибуток збільшився на 35% — до $10 млрд. Неігрові додатки становили 35% витрат на iOS і 20% на Google Play.
Найбільше витратили на Tinder, також під час карантину свої позиції покращив Disney+.
Також популярними залишалися Facebook, WhatsApp, Messenger та Instagram. Наступними найбільш часто використовуваними програмами були Amazon, Twitter, Netflix, Spotify, TikTok, а потім Telegram.

Фото: appannie
У третьому кварталі споживачі витратили на ігри понад $20 млрд, що є найприбутковішим кварталом за всю історію. Кількість завантажень у Google Play зросла на 20%, як порівняти з попереднім роком і склала близько 11 млрд. На iOS споживачі завантажили 2,6 млрд ігор.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Цифрова безпека вимагає співпраці на всіх рівнях: Підсумки InfoSec Ukraine 2025 у Києві