Facebook Pixel

Apple та Google заробили рекордні $28 млрд на мобільних застосунках завдяки коронавірусу

Фото: appannie

Фото: appannie

У третьому кварталі цього року користувачі витратили рекордні $28 млрд на завантаження понад 33 млрд нових програм. Такий результат на 20% більший, ніж аналогічний показник за минулий рік. Головною причиною такого зростання експерти назвали пандемію коронавірусу.

Також на 25% зросла кількість годин, які користувачі витрачають на застосунки. Відтак користувачі витратили понад 180 млрд колективних годин кожного місяця з липня до вересня цього року, йдеться у дослідженні App Annie.

Відтак завантаження Google Play зросли на 10%, як порівняти з минулорічним показником. З загальної кількості завантажень 25 млрд припадає саме на Google Play, з яких 55% — неігрові програми. Результат цього кварталу у iOS склав майже 9 млрд завантажень, неігрові програми серед них склали 70%.

Найбільші ринки у Google Play включали Індію та Бразилію. Лідерами у iOS залишалися США та Китай.

Витрати на iOS зросли на 20% у річному обчисленні до $18 млрд, у Google Play прибуток збільшився на 35% — до $10 млрд. Неігрові додатки становили 35% витрат на iOS і 20% на Google Play.

Найбільше витратили на Tinder, також під час карантину свої позиції покращив Disney+.

Також популярними залишалися Facebook, WhatsApp, Messenger та Instagram. Наступними найбільш часто використовуваними програмами були Amazon, Twitter, Netflix, Spotify, TikTok, а потім Telegram.

Фото: appannie

Фото: appannie

У третьому кварталі споживачі витратили на ігри понад $20 млрд, що є найприбутковішим кварталом за всю історію. Кількість завантажень у Google Play зросла на 20%, як порівняти з попереднім роком і склала близько 11 млрд. На iOS споживачі завантажили 2,6 млрд ігор.

Подякувати 🎉