Facebook Pixel

Apple подала позов на застосунок з логотипом груші

Apple подала в суд на застосунок з рецептами і плануванням харчування Prepear, який намагається зареєструвати логотип у вигляді груші.

«Логотип Prepear зображено як мінімалістичний фрукт з нахиленим вправо листком, нагадує всесвітньо відомий логотип Apple і мимоволі викликає схоже комерційне враження і порушує закон Ленхема», — пише Ixbt.

В Apple вважають, що їх торговий знак настільки відомий і впізнаваний, що подібності в логотипах створюють хибне уявлення про продукцію.

Співзасновник Prepear Рассел Монсон запустив петицію «Врятуй грушу від Apple!» на Change.org, яка вже зібрала 35 тис. підписів.

Він пише, що Prepear — це малий бізнес з п'ятьма працівниками, які не можуть дозволити собі тривалий судовий бій з таким гігантом як Apple.

«Більшість малих підприємств не можуть дозволити собі витратити десятки тисяч доларів, щоб боротися з Apple. Це жахливо — бути підданим юридичній атаці з боку однієї з найбільших компаній в світі, навіть якщо ми явно не зробили нічого поганого. Ми розуміємо, чому більшість компаній просто поступаються і змінюють свої логотипи», — заявив Монсон.

Контекст. Apple і раніше агресивно себе вела по відношенню до компаній з вимогою відмовитися від «фруктового» лого. У 2017 році компанія в судовому порядку заборонила Pear Technologies зареєструвати логотип також у вигляді груші.

У 2019 Apple направила лист в патентне відомство Норвегії, виступаючи проти політичної партії Fremskrittspartiet, логотип якої нагадував відоме надкушене яблуко. У 2018 компанія також виступила проти логотипу велосипедної доріжки в Німеччині.

Подякувати 🎉