Alibaba задешево увійшла в бізнес торгівлі duty-free

Партнери спільно управлятимуть мережею магазинів безмитної торгівлі в Китаї. Фото: Dufry

Партнери спільно управлятимуть мережею магазинів безмитної торгівлі в Китаї. Фото: Dufry

Швейцарська компанія Dufry, яка керує 2400 магазинами безмитної торгівлі в аеропортах, морських портах, на круїзних лайнерах, залізничних вокзалах по всьому світу, і китайський інтернет-гігант Alibaba оголосили про створення спільного підприємства (СП) у Китаї та входження Alibaba до акціонерного капіталу Dufry.

У рамках СП Alibaba і Dufry спільно управлятимуть мережею магазинів безмитної торгівлі в Китаї. Водночас 51% в СП належатиме китайській компанії, а 49% — швейцарській. Alibaba також інвестує в Dufry $760 млн, отримавши 9,99% акцій.

Зараз Dufry зазнає великих збитків через пандемію і практично повне припинення міжнародних сполучень. Тільки за другий квартал її чистий збиток склав $984 млн, а чистий борг зріс на 11%, до $3,9 млрд. Тому фінансова підтримка китайського партнера їй дуже потрібна.

Telegram Logo
dufry-alibaba.jpg

Контекст. Партнерство з Alibaba Group відповідає стратегії зростання Dufry, орієнтованій на азійські ринки. Уперше Dufry почала займатися роздрібними продажами в Китаї 2008 року. Зараз вона керує магазинами duty-free в аеропортах Шанхаю й Ченду та намагається закріпитися в Гонконзі й Макао. Dufry також прагне розширити свої цифрові пропозиції, онлайн-послуги, цифрову взаємодію з клієнтами, онлайн-присутність всередині й за межами аеропорту, а також аналітику даних і цифрування операцій. За участю Alibaba розвиток у цих напрямках буде ефективнішим.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини