Adidas знайшов, кому продати свій фінансово неблагополучний бренд Reebok

Adidas продає Reebok: кому і за скільки. Фото: Flickr

Німецький виробник спортивних товарів Adidas погодився продати свій не надто успішний бренд Reebok маркетинговій компанії Authentic Brands Group. Угода складає 2,1 млрд євро, пише Bloomberg. Операція, як очікується, буде закрита в першому кварталі 2022 року.

Продаж Reebok є одним із пунктів нової стратегії Adidas, розрахованої на наступні п’ять років. Виробник придбав американський бренд 15 років тому, щоб конкурувати з Nike на внутрішньому ринку. На той час Reebok мала контракти з Національною баскетбольною асоціацією (НБА) і Національною футбольною лігою. Однак ставка виробника не зіграла.

Authentic Brands, в портфоліо якої також входять Forever 21 і Sports Illustrated, цього року почала масово скуповувати різні компанії, включно з неплатоспроможними активами. З початку 2021 року вона встигла придбати понад 30 компаній, серед яких Barneys New York, Brooks Brothers та Eddie Bauer.

Додатково. У серпні Adidas підвищив прогноз річної виручки і прибутковості, заявивши, що попит у Китаї почав відновлюватися після закликів до бойкоту в березні. Виручка компанії в другому кварталі підскочила на 52%, до 5,1 млрд євро, а операційний прибуток досяг 543 млн євро, що вище за середній прогноз аналітиків.

Читати на The Page