Обсяг світового ринку електричних самокатів 2020 року оцінюють у $33 млн. Індивідуальний транспорт завойовує й українські дороги. З 2018 року в нас працює сервіс байкшерингу від Nextbike. Цьогоріч у Києві прокат електротранспорту запустили Bolt i Kiwi. Коли шеринг велосипедів і самокатів підкорить столицю та що цьому заважає, розбиралося .

Завершення цього сезону компанія Bikenow запланувала на середину листопада — початок грудня залежно від погоди. Наступний стартуватиме в березні. На думку Олексія Кушки, співзасновника компаній «Nextbike Україна» та Bikenow, директора з розвитку бізнесу компанії Kiwi — Scooter Sharing, наступного року популярність шерингу зросте вдвічі, а то й утричі. Пандемія позитивно вплинула на роботу сервісів: люди частіше стали обирати індивідуальний транспортний засіб — велосипед або самокат.

Олексій Кушка, співзасновник Bikenow і директор Kiwi. Фото: FB
Підприємець розвиває шеринг громадського транспорту в Україні як бізнес із 2014 року. Коли столичні сервіси оренди тільки почали працювати, крадіжок було багато. За цей час вдалося значно зменшити їхню кількість. Позитивні зміни відбулися не лише завдяки компанії, а й поліціянтам, журналістам, усім небайдужим людям, які, стаючи свідками правопорушень, повідомляють про них.
«Шеринг велосипедів і самокатів зумовив би скажений бум, але наразі процес гальмують недосконала інфраструктура та прогалини в законодавстві. Культура споживання прийде із часом, а спеціальні доріжки потрібні вже зараз», — переконаний Кушка.
Нині київська мережа велосипедних доріжок налічує понад 100 км і розвивається й надалі. Аби кількість поїздок суттєво зросла, треба ще щонайменше 650 км.
Крім того, держава має на законодавчому рівні врегулювати прокат електросамокатів. Ідеться про законопроєкт № 3023 та зміни до правил дорожнього руху, де треба ідентифікувати, що таке електричний велосипед чи самокат, які повноваження в держорганів, за що несуть відповідальність користувачі такого транспорту, де і як ним користуватися.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю