Facebook Pixel

Як будучи «офлайн-гравцем» стрімко вийти на онлайн-ринок: кейс «Аврора»

Ігор Воловий
CEO і співзасновник Elit-Web

Тривалий час мультимаркет «Аврора» акцентував основну увагу саме на офлайн-торгівлі й практично не продавала товари в інтернеті. Та у 2023 році це змінилося. І ми, команда агентства інтернет-маркетингу Elit-Web, взяли в цьому безпосередню участь. Тож поділюся з вами цікавими деталями цього кейсу.

«Аврора» в цифрах:

  • Відкриття першого магазину — 2011 рік.
  • Асортимент товарів — понад 6000 найменувань у більш як 30 категоріях.
  • Кількість точок продажів — 1264.
  • Реєстрація домену — 2017 рік.

Мета компанії: збільшити присутність в інтернеті та кількість продажів онлайн

Як ми й сказали вище, тривалий час товари мережі «Аврора» продавалися в переважній більшості саме офлайн. У 2017 році компанія зареєструвала домен avrora.ua, однак на той час основною метою сайту було ознайомлення клієнтів з асортиментом магазинів, а не безпосередньо продажі.

Згодом сталося декілька переломних моментів. Перший — пандемія Covid-19, другий — початок повномасштабного вторгнення країни-агресора в Україну. В обох випадках робота офлайн-магазинів була ускладнена. А після початку війни взагалі стала неможливою в містах, які опинилися в окупації. Тому питання щодо активізації торгівлі в онлайн-режимі постало ще гостріше.

На початку 2023 року представники «Аврори» звернулися до Elit-Web з метою наростити обсяги цільового трафіку на сайт, а отже, збільшити кількість онлайн-продажів.

Індивідуальна стратегія та хід робіт

Основна складність полягала в тому, що «Аврора» працює у вкрай висококонкурентній ніші, де в онлайні вже сформувався перелік топових «гравців». Сайти конкурентів на момент початку нашої співпраці вже мали значно кращий профіль посилань, удвічі більшу кількість проіндексованих сторінок та чималі об’єми трафіку.

Враховуючи це, ми визначили ключові точки зростання проєкту:

  • Провести технічну оптимізацію.
  • Розширити семантику сайту.
  • Виконати комплекс робіт із зовнішньої оптимізації.

У цьому випадку нам необхідно було досягти результату в короткий термін, щоб принаймні зрівнятися з конкурентами, а в ідеалі — обійти їх.

Технічна оптимізація сайту

Вже під час первинного аудиту ми виявили деякі технічні помилки на сайті й одразу приступили до їх усунення. Насамперед налаштували безпечний протокол передачі даних, впровадили коректний редирект 301 з http://avrora.ua/ на https://avrora.ua/. Далі налаштували шаблони автоматичного заповнення метатегів для різних типів сторінок, адже до цього в них також були помилки. Потім провели роботи з оптимізації швидкості завантаження сайту, особливо на мобільних пристроях. Оптимізували зображення, додали атрибути Alt та Title.

Розширення семантики сайту

У порівнянні з конкурентами сайт «Аврори» мав відчутно меншу кількість проіндексованих сторінок. А тому й об’єми органічного трафіку також сильно поступалися конкурентам. Щоб виправити ситуацію, наші експерти заново зібрали семантичне ядро, здійснили заміри позицій, релевантних URL та частотності. Водночас ми підготували понад п’ятдесят тем для блогу, зробили шаблон семантичного ядра для товарів, зібрали перелік ключових слів для нових сторінок.

Також ми вирішили додати на сайт пошукові фільтри, які допоможуть потенційному клієнту легше знаходити потрібні йому товари за вказаними параметрами. Для фільтрів створили унікальні URL, використали інформативні Title та Description для кожної сторінки з застосованими фільтрами. Крім того, оновили мапу сайту для коректної індексації.

Зовнішня оптимізація

Нам потрібно було суттєво збільшити посилальну масу сайту, використовуючи анкорні посилання на ключові слова та безанкорні — на сторінки. У просуванні за допомогою лінкбілдингу завжди важливіша якість, а не кількість. Тому ми попередньо провели відбір оптимальних сайтів-донорів, враховуючи регіони просування, відвідуваність цих вебресурсів, рівень довіри користувачів, тематику та інші параметри.

Водночас наші фахівці займалися крауд-маркетингом і розмістили понад 65 природних посилань, ретельно підбираючи ключові слова та фрази, які максимально розкривають концепцію бренду. Вже на цьому етапі вдалося досягти поступового зростання позицій клієнтського сайту в результатах пошукової видачі.

Досягнуті результати за перші 10 місяців просування

10 місяців — доволі тривалий термін, однак і проєкт дійсно глобальний. Підійшовши до роботи справді комплексно, нам вдалося досягти високих показників: збільшити відвідуваність сайту «Аврори» майже в чотири рази.



Водночас істотно зросла кількість сторінок сайту в топ-10 результатів пошукової видачі Google:

  • топ-1 — 8% сторінок;
  • топ-3 — 13,5%;
  • топ-10 — 34%.

Приріст трафіку на сайт посприяв збільшенню кількості продажів товару саме в онлайні. І наразі позитивна динаміка зберігається. Також виходу сайту «Аврори» на топові позиції в пошуку посприяло й нарощування посилальної маси — нам за цей час вдалося збільшити кількість доменів-донорів у 6,5 раза. А це для пошукових алгоритмів Google дуже вагомий показник.

Просто зараз ми продовжуємо працювати над просування сайту «Аврори», маємо дійсно амбітні плани на 2024 рік та будуємо оновлену стратегію з урахуванням вже досягнутих результатів.

Цей кейс — чудовий приклад того, що навіть у висококонкурентних нішах можна відносно швидко вийти на провідні позиції й міцно на них закріпитися. Головне — продумана стратегія та комплексний підхід на всіх рівнях!

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]