Facebook Pixel

Як перетворити бренд на модний statement в Європі?

Олексій Омельянович
Head of Strategy в агентстві Netpeak

Для українського бізнесу сьогодні як ніколи актуально шукати нові ринки та адаптуватися до глобальних викликів. Європа — один із найперспективніших напрямків для локальних брендів, але й один із найконкурентніших. Як український виробник може підкорити вимогливого європейського споживача, розглянемо сьогодні на прикладі.

Вихід на нові ринки для українських брендів одягу та аксесуарів — це не просто виклик, а комплексний процес трансформації. Адже на міжнародних ринках доводиться конкурувати з лідерами галузі, які задають тон у своїй ніші, а також адаптуватися до очікувань і правил, що визначають fashion-індустрію конкретної країни.

І водночас, коли команда бренду ставила перед собою цілі:

  • виділитися у висококонкурентному середовищі;
  • побудувати емоційний зв’язок зі споживачем;
  • адаптувати продукт під очікування нової аудиторії, зберігши унікальність бренду,

ми зіткнулися з викликом: розробити стратегію, яка допоможе бренду не тільки завоювати довіру європейських споживачів, а і ефективно досягти поставлених цілей.

Розпізнайте інсайт та поставте собі питання: що шукає європейська аудиторія

Європейський споживач перенасичений трендами, ідеями та концепціями моди. Але команда бренду змогла вловити важливу деталь: в атмосфері гучних брендів і складних рішень бракує простоти, яка б гармонійно поєднувалася з преміальністю. Разом ми провели аналіз очікувань аудиторії і зрозуміли, що її приваблює ідея «модного мінімалізму» — стиль, який не залежить від нагоди чи сезону. Це мода, яка працює на самовираження щодня, природно і невимушено.

Так народилася ключова ідея переформувати звичні для всіх очікування, що панчохи не тільки виключно інтимна частина гардероба, а й аксесуар для створення образу, засіб самовираження, що кидає виклик звичним уявленням про моду. Ця концепція стала основою нової стратегії позиціювання бренду.

Виділіть головний меседж, що буде вирізняти ваш бренд

Зробивши акцент на індивідуальності та цінності кожного моменту, у центрі комунікаційної стратегії залишили ідею — кожен день для жінки особливий.

Серед ключових меседжів стратегії обрали такі:

  • Панчохи — символ жіночої сили, впевненості та готовності бути помітною.
  • Кожна жінка має право відчувати себе особливою, незалежно від обставин чи оточення.

Паралельно бренд запустив нову лінійку, що дозволило нам розширити охоплення цільової аудиторії та зробити продукт ближчим до ширшого кола споживачів.

brand-idea-2025.png

Меседжі, що стали основою нової комунікаційної стратегії

Перетворіть клієнтів на амбасадорів вашого бренду

На цьому етапі ефективно працює підхід: See-Think-Do-Care, який дозволяє ефективно працювати з усіма етапами воронки продажів. На прикладі з нашим партнером це виглядало так:

See: максимальна впізнаваність бренду через колаборації з локальними інфлюенсерами, акцент на storytelling.

Think: контент, який пояснює унікальність бренду — від преміального трикотажу до історії бренду.

Do: таргетовані кампанії, які фокусуються на конверсіях.

Care: робота з лояльними клієнтами для побудови довгострокових відносин із брендом.

Пропозиція системи комунікацій для бренду

Розподілили бюджет таким чином: 75% — іміджева реклама, 20% — performance-маркетинг; 5% — бренд-сервіс.

Щоб успішно інтегруватися на нові ринки, ми залучили локальних інфлюенсерів, які виступили в ролі амбасадорів бренду. Їхній контент привернув увагу аудиторії й дозволив донести меседж бренду, створюючи відчуття близькості та автентичності.

Нові можливості: чи вдалося привернути увагу європейської аудиторії?

Бренд успішно адаптувався до нового ринку:

  • Нова лінійка отримала схвальні відгуки, що дозволило бренду зайняти позицію в сегменті доступної преміальності.
  • Продукт бренду став відповіддю на запити сучасних клієнтів, пропонуючи не лише товар, а й цінність, яка знайшла відгук у їхніх потребах.

В умовах сучасних викликів вихід на міжнародні ринки стає не лише можливістю для зростання, а й важливим кроком для диверсифікації бізнесу, популяризації українського продукту за кордоном і прикладом того, як український бренд може інтегруватися у глобальний ринок, зберігаючи свою унікальність і культурну автентичність. Водночас цей кейс продемонстрував, що успіх у модній індустрії залежить не лише від якості продукту, а й від здатності зрозуміти потреби свого клієнта, говорити з ним однією мовою та створювати для нього справжню цінність.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]