Згідно з дослідженням Gartner, B2B-сектор сьогодні активно використовує соціальні мережі на всіх етапах взаємодії з клієнтами. Зокрема 75% B2B-клієнтів вивчають сторінки постачальників, обираючи того, з ким працюватимуть. Якщо вас немає у соціальних мережах, ваш профіль не активний або не має правильного «пакування», ви втрачаєте потенційні угоди. Що ж ви отримаєте, якщо попрацюєте над представленням у популярних мережах? Експертною думкою поділилась Ірина Сігарьова, засновниця студії контенту та комунікацій Content Bar.
Ваші сторінки стануть майданчиком для експертності
У B2B-продажах вирішальним фактором є довіра. Компанії, які публікують кейси, аналітику, поради та огляди ринку, вибудовують репутацію експертів і стають авторитетами у своїй ніші.
Наприклад, українська IT-компанія SoftServe займається консалтингом та надає послуги у сфері цифрових технологій, а заразом активно використовує LinkedIn для демонстрації експертності та залучення клієнтів. На їхній сторінці в LinkedIn регулярно виходять аналітичні матеріали, кейси клієнтів та інформація про новітні технології. Це дозволяє потенційним клієнтам ознайомитися з досвідом компанії, що сприяє зміцненню довіри до команди та залученню нових партнерів.
Соцмережі сприятимуть збільшенню продажів
Дослідження HubSpot показало, що компанії, які активно ведуть соцмережі, отримують на 68% більше лідів, ніж ті, що цього не роблять.
Зверніть увагу на Prom.ua – одну з найбільших платформ для онлайн-торгівлі в Україні, яка активно використовує соціальні мережі (Instagram, Facebook, LinkedIn) для взаємодії з бізнесами та просування своїх послуг. Вони створюють контент, орієнтований на бізнес-спільноту, демонструючи переваги своєї торгової платформи для оптових покупок та продажів. Instagram та Facebook використовують для прямого спілкування з оптовими партнерами, публікації спеціальних пропозицій, акцій та новин про платформу. LinkedIn – для побудови ділових контактів та просування корпоративних послуг. Цей підхід дозволяє Prom.ua залучати нових оптових клієнтів через соціальні мережі, а також надавати бізнесам простий доступ до актуальних пропозицій платформи.
Матимете інструмент для комунікації та посилення HR-бренду
B2B-продажі часто включають кілька рівнів ухвалення рішення. В LinkedIn, Twitter та Facebook можна напряму спілкуватися з власниками бізнесу, СЕО, керівниками відділів.
B2B-компаніям важливо залучати талановитих фахівців. Instagram, LinkedIn, Facebook – чудові платформи для демонстрації корпоративної культури, з їх допомогою ви зможете:
- Публікувати матеріали про свої цінності, надаючи інформацію про те, як працює команда, показувати «внутрішню кухню».
- Розповідати історії співробітників, показувати їх кар’єрні досягнення та можливості для реалізації.
- Демонструвати командний дух: публікувати фото з корпоративних заходів, благодійних ініціатив тощо.
Наприклад, українська компанія Livepage, яка спеціалізується на цифровому маркетингу та SEO-послугах, активно ділиться інформацією про свою команду та корпоративну культуру в соціальних мережах. Поруч з експертним контентом можна зустріти дописи про те, як команда святкує Різдво або влаштовує День вишиванки в офісі.
B2B & соцмережі: не про лайки, а про бізнес
Усі соціальні мережі мають свої особливості, специфіку ЦА та контенту, переваги та недоліки для B2B-сегменту.
Отже, B2B і соцмережі – це не лише про лайки та розваги. Це про довіру, експертність та ефективну комунікацію. Головне – правильно обрати платформи, які відповідатимуть вашим цілям, а також наповнити їх сильним контентом. Таким, що перемагає алгоритми.