Facebook Pixel

Медіаконтент на повну потужність: як поширювати контент правильно

Роман Меліхов
Senior Account Manager M&P Communications

Процес створення публікацій для медіа вимагає значних часових та інтелектуальних інвестицій. Після ретельної підготовки, узгодження та публікації матеріалу в одному чи декількох медіа постає питання: як донести повідомлення своїй аудиторії так, щоб вони були точно почуті? Як не втратити потенціал контенту і досягти максимальних охоплень?

Контент, який містить ключові повідомлення, підтримує цілі компанії та резонує з цільовою аудиторією, має використовуватися ефективно. Обмежити його використання лише одноразовою публікацією у медіа, навіть з великими охопленням, – це невиправдана витрата ресурсу. Щоб отримати максимальну віддачу від ваших зусиль у створенні контенту, важливо застосовувати мультиканальний підхід до його поширення. Для цього розглянемо конкретні можливі кроки.

8 способів для поширення контенту після отримання охоплення у медіа:

1) Публікація матеріалу в блозі на корпоративному сайті з інтегрованими функціями соціального шерингу.

Стаття у блозі, яка оптимізована під ключові слова, покращить позиції сайту в пошуковій видачі, що збільшить органічний трафік і потенційно приведе нових клієнтів. Не забудьте додати кнопки соціального шерингу, щоб читачі могли легко поділитися матеріалом зі своєю аудиторією.

2) Забезпечення присутності матеріалу в профільних спільнотах соціальних мереж та спеціалізованих каналах.

Публікація у спільнотах, де збирається ваша цільова аудиторія, дозволяє досягти її органічно, без додаткових витрат на рекламу. Це також сприяє підвищенню впізнаваності бренду, довіри до нього. Крім того, відкриває можливості для нетворкінгу та встановлення корисних контактів.

3) Залучення лідерів думок у вашій галузі для коментування та поширення контенту (на визначених умовах ваших партнерських відносин)

Згідно з даними агентства Matter Communications, 81% споживачів довіряють рекомендаціям та інформації від впливових осіб. Споживачі хочуть автентичності від лідерів думок, тяжіють до тих, хто створює оригінальний контент або надає надійний досвід. Саме до цього ексклюзивного досвіду та інформації ви можете надати доступ інфлюенсерам для залучення їхньої аудиторії.

4) Поширення матеріалу через соціальні мережі CEO та інфлюенсерів компанії.

Особистий бренд керівника компанії та інших впливових співробітників може стати потужним інструментом просування контенту. Публікації від реальних людей, а не просто від імені бренду, сприймаються аудиторією більш позитивно та викликають більше довіри.

5) Включення матеріалу до регулярних розсилок, дайджестів та інших комунікаційних матеріалів.

Це чудовий спосіб підтримувати зв'язок зі стейкхолдерами, демонструючи, що ви цінуєте їхню увагу та час. Розміщення медіаконтенту у ваших розсилках не лише інформує про новини компанії, але й надає додаткову цінність для ваших зацікавлених сторін. Це особливо важливо в сучасному інформаційному просторі, де легко пропустити будь-яку новину. Регулярні дайджести з добіркою найкращих публікацій допоможуть стейкхолдерам залишатися в курсі подій та відчувати свою причетність до життя компанії.

6) Поширення матеріалу в соціальних мережах з використанням таргетингу на цільові аудиторії.

Поділіться опублікованим матеріалом на сторінках компанії, що дозволить збільшити переходи на вашу медіапублікацію та ще раз підкреслити експертність компанії серед аудиторії. Використовуйте різні формати контенту (зображення, відео, інфографіка) та виокремлюйте найважливішу інформацію для поширення, щоб зацікавити прочитанням повного матеріалу. Для досягнення максимального охоплення цільової аудиторії використовуйте таргетинг.

7) Розміщення матеріалів та підготовка дайджестів на LinkedIn у випадку B2B-комунікації.

LinkedIn часто розглядають лише як інструмент для пошуку роботи, недооцінюючи його потенціал. Однак це потужна платформа для B2B-комунікацій, що не тільки сприяє знаходженню нових працівників, але й допомагає зміцнювати бренд компанії через створення якісного контенту та формування емоційного зв'язку з клієнтами. Відповідно до звіту «Social Media Marketing Industry», LinkedIn є найефективнішою платформою для пошуку та поширення якісного контенту (94%), а 50% переходів на сайти здійснюється через цю мережу.

Статті на LinkedIn забезпечують в середньому в 7 разів більше охоплення, ніж звичайні пости. Це означає, що довгі публікації, аналітичні огляди та дослідження можуть залучати значно більше уваги та взаємодії, ніж короткі статуси. Ви також можете надсилати опубліковані матеріали підписникам на їхні електронні адреси, якщо вони підписані на вашу розсилку.

8) Участь у спільних статтях LinkedIn з використанням матеріалу, тез.

LinkedIn пропонує можливість для співпраці з іншими експертами у вашій галузі через спільні статті (collaborative articles). Це тематичні статті, опубліковані LinkedIn, які доповнюються ідеями та баченням спільноти. Тож участь у таких спільних статтях дозволяє вам продемонструвати свою експертизу перед широкою аудиторією та поділитися важливими тезами з ваших публікацій.

Кейс M&P Communications: як ми досягли 20-мільйонного охоплення однією відеопублікацією

Наша агенція протягом 2 років співпрацює з GlobalLogic – лідером у сфері цифрової інженерії. Напередодні новорічних свят компанія вирішила підкреслити свою експертизу в інноваціях, зокрема машинному навчанні та використанні ШІ. Інженери поставили перед ШІ завдання показати, як виглядатиме Україна в майбутньому. Отримані результати стали основою для створення відео, що відображає оптимістичний погляд на перспективи розвитку країни. Для максимального охоплення цього повідомлення ми застосували такий підхід:

  • розмістили матеріал у власних каналах (owned media) компанії та соціальних мережах: Instagram, YouTube, Facebook, LinkedIn, який підхопили корпоративні інфлюенсери;
  • розповсюдили пресреліз і відео та отримали 16 публікацій у Tier 1 та Tier 2 медіа;
  • поділилися контентом в спеціалізованих спільнотах і групах соціальних мереж та отримали ще 17 публікацій;
  • опублікували гостьову публікацію на сайті бізнес-асоціації.

Завдяки поєднанню трьох ключових факторів – якісного контенту, привабливого відеоформату та інтегрованого підходу, що включав owned, earned і shared канали, – ми досягли максимального поширення повідомлення компанії та охоплення у 20 млн.

У сучасному інформаційному просторі, де увага аудиторії розпорошена між безліччю джерел, створення якісного медіаконтенту є лише першим кроком на шляху до успішної комунікаційної кампанії. Тож інтегрований підхід до комунікацій дозволяє максимізувати ефект від кожної одиниці контенту та гарантувати, що ваші ключові меседжі досягнуть цільової аудиторії.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]