Група LVMH продовжує своє проникнення у світ спорту — вона стане головним спонсором гоночної франшизи «Формула 1». Угода набуде чинності у 2025 році і включатиме «гостинність, індивідуальні активації, обмежені тиражі та видатний контент». Вона розрахована на 10 років. За неофіційною інформацією, вартість угоди становить трохи менше 100 млн євро на рік.
До угоди увійшли кілька провідних брендів імперії розкоші Бернара Арно, включаючи Louis Vuitton, найбільший у світі люксовий бренд за обсягом продажів, підрозділ з виробництва напоїв Moët Hennessy та годинникову компанію Tag Heuer.
Виробники товарів класу люкс дедалі більше орієнтуються на спорт, щоб розширити свою аудиторію та популярність. У той час як розкіш тривалий час асоціювалася з елітними видами спорту, такими як гольф, конкур і теніс, зараз зв'язки з більш масовими видами спорту, такими як баскетбол та футбол, стають дедалі частішими.
Більш глибоке проникнення LVMH у світ автоперегонів йде за її гучним спонсорством Паризької Олімпіади, де бари були переповнені напоями Moët Hennessy, а спортсменам вручали медалі, виготовлені ювелірною компанією Chaumet, що належить LVMH.
Раніше цього року LVMH запустила нову рекламну кампанію Louis Vuitton за участю зірок тенісу Роджера Федерера та Рафаеля Надаля, які здійснюють піший похід в італійських Доломітових Альпах. Вона стала продовженням кампанії 2022 року за участю футболістів Кріштіану Роналду та Ліонеля Мессі, які грають у шахи.
Тим часом «Формула 1» уже багато років просувається на нові ринки та до нової аудиторії. З того часу, як у 2017 році американська компанія Liberty Media придбала її за 8 млрд доларів, гоночний календар розширився до яскравих локацій у Маямі та Лас-Вегасі. Документальний серіал Netflix «Формула 1: Драйв, щоб вижити» допоміг вивести «Формулу 1» із категорії вузькоспеціалізованих видів спорту до більш масової, оскільки глядачі ставали шанувальниками, побачивши особи окремих гонщиків.
Частка жінок-вболівальниць «Формули 1» зросла до 40% із 32% у 2018 році, що допомогло залучити спонсорів, орієнтованих на жінок. Раніше цього року Charlotte Tilbury Cosmetics дебютувала з першим власним спортивним спонсорством у рамках «Академії Формули 1».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також