Засновник і керівник Meta Platforms Марк Цукерберг написав у своєму Facebook про оновлення цінностей компанії та її «культурної операційної системи», що діють із 2007 року.

Новим слоганом компанії стане "Meta, metamates, me" («Meta, товариші по Meta, я»). Ця фраза — парафраз девізу, що використовується у військово-морських силах США: "Ship, shipmates, self" («Корабль, товариші по екіпажу і я»).
«Тепер ми – компанія-дистриб'ютор. У нас є глобальна спільнота та широкий вплив. Ми стали метавсесвітом, який будує майбутнє соціальних зв'язків», – вважає Цукерберг.
Нинішній девіз компанії "Move fast" («Дій рішуче») змінюється на "Move fast together" («Дійте рішуче разом»). «Це означає діяти невідкладно і не чекати до наступного тижня, щоб зробити те, що ви могли б зробити сьогодні», — пояснив голова компанії.
Слоган "Be bold" («Будь сміливий») змінений на "Build awesome things" («Створюй приголомшливі речі»). «Ми вже створили продукти, які стануть у нагоді мільярдам людей, а на наступному етапі ми більше зосередимося на тому, щоб їх надихати», – заявив Цукерберг.
Також співробітники метавсесвіту мають керуватися такими девізами:
- "Live in the future" («Живи в майбутньому»);
- "Focus on long-term impact" («Зосередься на довгостроковому ефекті»);
- "Be direct and respect your colleagues" («Будь відкритий і поважай колег»).
Останнім часом Meta переживає кризу. Після публікації звітності за 2021 рік її акції впали на 26% через слабкі результати за квартал, зниження кількості активних користувачів і скромні прогнози.
Експерти зазначають, що грандіозні плани Цукерберга щодо створення метавсесвіту навряд чи допоможуть компанії в короткостроковій перспективі. Вони потребуватимуть мільярдів доларів і водночас не вплинуть на бізнес Meta найближчими роками.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також