На думку редакції , напередодні новорічних свят саме ця п'ятірка підкорювачів жіночих сердець користуватиметься найбільшим попитом у дбайливих чоловіків.
Nissan Juke N-Design
Наш список відкриває один із найкомпактніших, наймиліших і найактуальніших автомобілів на ринку. Juke увірвався на автомобільний небосхил зухвалою кометою в 2010 році, всім своїм виглядом показував, що він не такий як усі. Зовсім як Maruv. Це був справжній head turner, що змушує обертатися навіть бабусь. Він одразу став месією, задавши вектор розвитку класу субкомпактних паркетників. І моду на змішування стилів, адже саме емоційної зовнішності, що запам'ятовується, часто бракує «ніссанам» за всіх їхніх чеснот на кшталт демократичних цін, низької вартості вмісту та високої ліквідності.
Друге покоління «жука» через приведення до спільного корпоративного знаменника трохи втратило в екстравагантності, але значно виграло у функціональності. Найменший Nissan не лише подорослішав зовні, а й додав в оснащенні. Настільки, що наразі арсенал його активних систем безпеки – один із найширших у класі. Переїхавши на нову платформу, паркетник і схуд, і витягнувся, майже наздогнавши за габаритами старшого брата Qashqai. Тобто з купе з посадковою формулою 2+2 перетворився на повноцінний 4-місний кросовер.

Nissan Juke N-Design. Фото: Сергій Суховський
Крім збільшення салону, «ніссанівці» ґрунтовно доопрацювали ергономіку місця водія, до якої раніше були питання без відповідей. І тепер керувати Juke так само приємно, як і милуватися ним. «Турботрійка» 1.0 DIG-T (117 к. с., 180 Н•м) комплектується МКП або 7-діапазонним DCT.
Сьогодні він доступний у п'яти фіксованих комплектаціях: Visia (від 515,3 тис. грн), Acenta (від 570,9 тис. грн), N-Connecta (від 663,7 тис. грн), Tekna (від 700 тис. грн) та N-Design (784 тис. грн).
Вагою 1,2 т паркетник витрачає палива не більше, ніж smart. І кермується так само легко і передбачувано — ідеальний подарунок для тієї, яка тільки-но отримала права водія.
MG HS Trophy
Минули ті часи, коли від автомобілів Made in China вернули носи навіть власники «ВАЗів», «ГАЗів» та інших тазів. Сьогодні не ріже слух навіть термін «китайський преміум». Принаймні, коли йдеться про бренд MG з 70-річним британським родоводом, який представляє в Україні концерн Winner. З якого, власне, і розпочався наш цивілізований авторинок.
Як ви самі можете переконатися, HS повністю позбавлений азіатчини. Від себе додамо, що крос-компакт вигідно відрізняється від інших MG плавністю ходу за рахунок багатоважільної задньої підвіски замість всюдисущої балки. На вибір конкурента Kia Sportage і Hyundai Tucson можна оснастити парою «турбочетвірок» (1500 куб. см, 169 к. с. або 2000 куб. см, 228 к. с.) і 6 або 7-ступінчастими АКП. Від цього вибору залежатиме й тип приводу — або передній або повний.

MG HS Trophy. Фото: Сергій Суховський
Як і належить флагману лінійки, у нього дуже велика базова ($20,3 тис.) комплектація, в якій є майже все: від камери заднього огляду до «мультимедійки» з 10,1-дюймовим дисплеєм. У максимальному ($28,5 тис.) оснащенні HS повністю світлодіодна оптика, 12,3-дюймовий центральний дисплей і 2-зонний клімат-контроль.
Але найдивовижніше в тому, що попри свій преміальний лиск, Trophy зовсім не позбавлений практичності. І якщо поїздка на «жуку» вчотирьох у Буковель буде помилкою, то «тшoфi» миттєво донесе вас до Говерли.
DS 4
Сьогодні як ніколи важко встояти перед продукцією цього преміум-бренду. DS як ніхто професійно змішує чарівний французький шарм, нетривіальність haute couture і «ситроєнівський» розсип дизайнерських фішок. Більше того, парижан круасанами не годуй — дай заново винайти форм-фактор хетчбека. Поки увесь світ божеволіє від кросоверів, вони продовжують гнути свою лінію. «Четвірка» — дуже елегантне рішення зарифмувати класичний хетч одночасно зі спортивним купе та міським паркетником. Важливо, що «крос-купе класу С-Premium», як класифікують його самі французи, виглядає не просто «по-ситроєнівськи» експресивно й ексцентрично, а й породистіше інших німців.

DS 4. Фото: DS Automobiles
І водночас коштує дуже розумних грошей. DS 4, що оцінюється в 967,9 тис. грн, виглядає (і їде) мінімум на мільйон «ойро». Справа в запозиченій у флагмана DS 9 активній підвісці DS Active Scan Suspension. Як випливає з назви, жорсткість електронно-керованих амортизаторів визначається даними, отриманими з фронтального сканера дорожнього полотна.
І ще важливо пам'ятати, що для жіночих сердець абревіатура DS говорить стільки ж, скільки DG та YSL.
BMW i4
Наші жінки значно більше, ніж ми, рефлексують з приводу екології. Їх дещо більше турбує стан планети, яку вони залишать своїм дітям та онукам. І тому охочіше пересідають на електрокари. Найсвіжіша модель на ринку батарейних кросоверів – баварська i4, чий випуск стартував у листопаді.
На сьогодні BMW — один із найекологічніших свідомих брендів, чиє виробництво підпорядковане «концепції сталого розвитку». Тобто весь життєвий цикл електромобіля від видобутку ресурсів до утилізації та переробки спрямований на масштабне скорочення викидів CO2.

Бмв i4 М50. Фото: BMW
Так, під час випуску акумуляторів використовується винятково екологічно чиста енергія, кобальт і літій видобуваються максимально стійким і нешкідливим для довкілля способом, а особлива конструкція моторів дає змогу уникнути використання рідкісноземельних матеріалів. На жаль, все це коштує грошей. Доступні в Україні версії i4 eDrive40 (340 к. с., 590 км) та i4 M50 (544 к. с., 510 км) коштуватимуть 1,37 та 1,62 млн грн.
Porsche Panamera Sport Turismo
Якщо у вас немає бюджетних обмежень, але голова йде обертом від багатства вибору, є універсальний рецепт – будь-яка модель із палітри Porsche. Минули часи, коли це були норовливі спорткари для відставних гонщиків – сьогодні навіть на 911-му можна спокійно їздити 7 днів на тиждень. Але верх практичності, якщо це означення доречне щодо продукції Porsche – універсал Panamera. Адже найкраще, звичайно, позаду. Канонізована зовнішність, рафіновані звички, унікальне поєднання матеріалів і водночас місткість мінівена — саме те для набігів на бутики та підтримання образу фітоняші.

Porsche Panamera Sport Turismo. Фото: Сергій Суховський
Детокс, йога, стретчинг для деяких жінок не просто хобі, а головна мета життя. Те саме і з автомобілями: сьогодні їм недостатньо їздити на просто новій моделі — це має бути такий самий спортінвентар, як фітнес-треккер і бігові кросівки. Без жодної зайвої калорії. Так, це вже не транспортний засіб, а іміджевий інструмент. Який, певна річ, найдорожчий. У нашому випадку – від 2,972 млн грн. Але це гарантія того, що два Sport Turismo ніколи не зустрінуться під час паркування. Зате присутні буквально звернуть шиї, проводжаючи таку рідкість довгими поглядами. А якщо за її кермом сидітиме дівчина...
Для чоловіків же головна перевага Panamera — непорочна чистота пілотажу, у випадку зі Sport Turismo помножена на краще завантаження провідної осі та курсову стійкість.