Баварський аналог Model 3 розвиває 530 к. с. і проїжджає 590 км на одній зарядці
У 2020 році європейський ринок електромобілів зріс удвічі і став найбільшим у світі, обігнавши США і Китай. Але навряд чи ця новина потішила Елона Маска — в Старому Світі, незважаючи на будівництво гігафабрики, продаж падає, а кількість компаній, які переходять на батарейні автомобілі, зростає. Так, минулого року європейці купили 98 тис. каліфорнійських «електричок» — на 11% менше, ніж у 2019-му. Майже половина ринку припала на «велику німецьку четвірку»: Volkswagen (19%), Mercedes (10%), BMW (9%) і Audi (8%).
На щорічних зборах акціонерів баварці озвучили підкориговані цифри своєї тотальної електрифікації. Вже до 2023 року батарейні автомобілі групи (BMW, MINI, Rolls-Royce) будуть представлені в 90% ринкових сегментів, а до кінця десятиліття на них прийдеться половина продажів концерну. Крім того, акціонерам показали новітній електричний ліфтбек i4, який габаритно збігається з Tesla Model 3. Нехай і в статиці, і з найкоротшим шорт-листом основних параметрів, але, судячи з опрацювання дизайну, модель уже готова до серійного виробництва.

Фото: BMW

Втім, ця зовнішність нам добре відома за торішнім шоу-каром Concept i4. Різниця — в нюансах: не настільки футуристична оптика і менш агресивна пластика бамперів, капота і дзеркал. Зазвичай так відрізняються електричні версії звичайних автомобілів. Ось і в нашому випадку i4 є фактично батарейною модифікацією 4-series Gran Coupe з характерними саме для «електричок» аеродинамічними нюансами: «заглушеними» радіаторними гратами, утопленими рукоятками дверних ручок, більш обтічними бамперами і колісними дисками. Найпростіше е-версію відрізнити за декором фірмового для електрокарів BMW насичено-синього кольору. Самі творці наполегливо називають i4 4-дверним купе, хоча це хрестоматійний 5-дверний ліфтбек, оскільки заднє скло у нього виконано заодно з кришкою багажника.
Поки що точно відомо про три версiї, найпотужніша з яких (530-сильна M Performance) розганятиметься до 100 км/год за чотири секунди, а найдалекобійніша — проїжджатиме на одній зарядці до 590 км за стандартом WLTP або 483 км за американським стандартом EPA. Баварці планують почати виробництво i4 на три місяці раніше запланованого терміну — в листопаді.

Фото: BMW
Електрокар BMW i4: ще один цвях в кришку труни для Tesla Model 3
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також