У США працюють над бетонною магістраллю, частково вкритою так званим намагніченим бетоном на основі фериту, яка зможе заряджати електромобілі за допомогою безпроводової мережі.

Дорога проходитиме по території кампусу Університету Пердью у Вест-Лафайетті. Ділянка в 400 м., по якій їздитимуть електровантажівки, протестують інженери, пише видання Global Constructionre View.
Такого відрізка дороги має вистачити для розуміння, чи може цей матеріал заряджати акумулятори ємністю 200 кВт*год. Якщо випробування пройдуть успішно, то в подальшому планується електрифікувати ділянку великої автомагістралі Індіани, але яку — не повідомляється.
Над створенням бетонної магістралі працюють Університет Пердью та Департамент транспорту штату Індіана спільно з німецьким стартапом Magment. За словами професора Університету Пердью Наді Гкріци, завдяки цій інновації планується скоротити викиди СО2 та інших отруйних речовин, які забруднюють не тільки повітря, а й грунт, і воду поблизу доріг. Водночас, за словами представників Magment, вартість прокладення такої дороги — не дорожче ніж звичайної асфальтованої.

Контекст. Раніше ми повідомляли, що екологічні стандарти Euro-7, що набирають чинності у 2025 році, зроблять електрокари більш вигідними, ніж бензинові авто.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Чому регіони залишаються книжковими пустелями: анатомія проблеми доступу до літератури в Україні