Гібридний Outlander третього покоління ніколи офіційно на нашому ринку не продавався. Проте на українських дорогах їх трохи більше, ніж потрібно. У 2017 році в рамках «кіотського протоколу» для патрульної поліції було поставлено 635 плагін-гібридних кросоверів Mitsubishi Outlander PHEV 2.0 плюс ще через кілька років – 83 екземпляра оновленої версії з 2,4-літровим мотором. І, на відміну від Toyota Prius, показали себе паркетники в руках служивих із найкращого боку. Якщо половину з «пріусів» вони розбили вже через чотири роки, то ¾ «аутлендерiв» досі на ходу.

У 2017-2019 рр. патрульній поліції передали 718 кросоверів Mitsubishi Outlander PHEV. Фото: Mitsubishi/Андрій Новицький
У лютому японці презентували четверте покоління свого середньорозмірного кросовера, створеного на загальнокорпоративній (читай – «нісанівській») платформі, яку вже приміряв кросовер Nissan X-Trail/Rogue. Правда, тоді питань щодо синергетичної версії вони старанно уникали, зосередившись на анонсуваннi базового виконання з бензиновою атмосферною «четвіркою» (2500 куб. см, 184 к. с., 245 Нм).

Зарядний люк гібридного кросовера Mitsubishi Outlander PHEV нового покоління. Фото: Mitsubishi
І тільки зараз з'явилися перші подробиці про Outlander PHEV новітньої генерації. За словами розробників, вони застосували гібридну систему нового покоління із збільшеною віддачею і обох моторів, і тягової батареї. Що, зі свого боку, позитивно позначилося на розгіннiй динаміці та дальності ходу в чисто електричному режимі руху. Правда, точні цифри не названі. Нагадаємо, що в актуальної моделі 2,4-літровий бензиновий двигун (128 к. с.), 95-сильний електромотор, акумулятор ємністю 13,8 кВт/г і 57 км автономного ходу – без запуску ДВС.
Фактично синергетична установка буде аналогічною до такої у гібридної версії X-Trail. З одного боку, це крок назад, оскільки той не вміє, як нинішній Outlander PHEV, працювати як у послідовному, так і в паралельному режимі, підключаючи бензиновий мотор безпосередньо до ведучих коліс.

Mitsubishi анонсував Outlander PHEV нового покоління. Фото: Mitsubishi
«Нісанівська» система e-Power навчена «молотити» тільки в послідовному режимі, коли ведучі колеса обертає електромотор, а бензиновий двигун працює як генератор для підзарядки тягової батареї. Але за рахунок своєї простоти і широкого використання на інших моделях альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, система e-Power набагато доступніша. А низька собівартість – зараз головна умова виживання для «трьох діамантів».
Але є і позитивні моменти максимальної уніфікації вузлів і компонентів. Так, через габаритний гібридний лівер актуальна версія Outlander PHEV могла бути тільки п’ятимісною, та й багажник був куди менш містким, ніж у бензинової версії. Тепер же, завдяки новій платформі з оптимізованим компонуванням вузлів і елементів, конструкторам вдалося зробити гібридний Outlander 7-місним.

Рентген Mitsubishi Eclipse Cross PHEV з аналогічною гібридною установкою. Малюнок: Mitsubishi