Принципово в зовнішності нічого не змінилося — це все той же неповторний сплав купе і кросовера, рубаних сполучень і плоских поверхонь. Фірмовими рисами моделі стало безліч (на тлі ASX і Outlander) оригінальних дизайнерських знахідок на кшталт горизонтальної планки багажних дверей, що ділить заднє скло надвоє. На жаль, рестайлінгова версія своєї головної фішки позбулася через скарги на погану оглядовість. Зате знайшла багато нового — чого варта одна радіаторна решітка в стилі Dynamic Shield зі складносурядним «наповнювачем» у вигляді сітчастої текстури. Цей гриль разом із звуженими ходовими вогнями, розширеними блоками фар і надає Eclipse Cross більш преміального вигляду, хоча бренд робить ставку на дещо інші цінності, насамперед на надійність.

Фото: Сергiй Суховський
Mitsubishi Eclipse Cross першого покоління
Під нову оптику дизайнери значно змінили бампери. З одного боку, це додало паркетнику більше спортивності, з іншого — через звиси, що збільшилися, трохи погіршилася геометрична прохідність. Кут рампи знизився з 19,5° до 18°, в'їзду — з 20,3 ° до 18,2 °, з'їзду — з 30,8 до 27,9 °. Зате майже на 1/5 підріс корисний об'єм багажника. Під шторкою він збільшився з 310 до 405 л, а зі складеним диваном із 1172 л до +1286 л.
Iнтерьер
У салоні обійшлося без революцій, але змін «на місцях» так само вистачає. Наприклад, Eclipse Cross отримав восьмидюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи Mitsubishi Connect II. Вона не тільки дозволяє підключати смартфон, а й навчена набирати номери, писати повідомлення і вибирати музику за допомогою голосових команд. Але незважаючи на настільки просунутий (і програмований) функціонал мультимедійного центру, інтер'єрники зберегли розсип шайби-кнопки-рукоятки основних параметрів. Те ж саме і з доісторичним тачпадом на центральному тунелі — з появою Mitsubishi Connect II потреба в ньому зникла, але святе місце зайняли знову-таки клавіші, що відповідають за управління електромеханічним «ручником», силовим агрегатом і повнопривідною трансмісією.
Для нашого ринку кросовер пропонується з комбінованою обробкою сидінь — на основі замші і екокожі. У топових версіях, за словами імпортера, оббивка крісел може бути не тільки чорною, а й світло-сірою плюс повністю шкіряною. Але насправді натуральної шкіри в інтер'єрах Eclipse Cross ніколи і не було. Про що японці, нітрохи не соромлячись, говорили нам на презентації ще першого покоління паркетника на одному з заводів корпорації Mitsubishi.

Фото: Mitsubishi
Кокпіт Mitsubishi
Мотори i КП
В Україні рестайлінговий Eclipse Cross буде доступний із двома бензиновими двигунами, вже відомими за ASX і Outlander. По-перше, це «четвірка» 4В40, завдяки турбонаддуву і фірмовій системі MIVEC для регулювання фаз газорозподілу видає з 1500 куб. см 150 к. с. і цілих 250 Нм, доступних уже з 2000 об/хв. По-друге, це 2-літровий «атмосферник» 4В11, що видає на-гора 150 к. с. і 198 Нм. Обидва мотори агрегатуються в парі з CVT-варіатором.
Але справжній коник Eclipse Cross — система управління вектором тяги AYC (Active Yaw Control), яка тепер входить у всі без винятку комплектації. Отримуючи інформацію з датчиків положення керма і педалі акселератора, вона прикладає необхідне гальмівне зусилля до переднього внутрішньому, щодо повороту, колесу, і врешті-решт, дозволяє чітко пройти віраж, покращуючи керованість автомобіля загалом. Тобто відповідає за перерозподіл гальмівних зусиль між передніми колесами і в буквальному сенсі «угвинчує» кросовер у поворот.
Eclipse Cross +2021 може бути і передньо-, і повнопривідним. У другому випадку водій може вибирати з тріо алгоритмів системи Super-All Wheel Control — відповідно до дорожніх умов. Штатний пресет Normal Mode призначений для щоденного використання за хороших дорожніх умов. «Зимовий» Snow Mode покращує стабільність руху автомобіля на слизьких поверхнях начебто засніжених доріг і на льоду. Універсальний Gravel поліпшує керованість на бездоріжжі, розподіляючи крутний момент між передньою і задньою осями в пропорції 50:50.
Ціни i комплектації
На нашому ринку Mitsubishi Eclipse Cross 2021 модельного року буде доступний в трьох комплектаціях. Базове виконання Invite (від 659 тис. грн) включає в себе 2-літровий двигун, передній привід, 16-дюймові легкосплавні колісні диски, кольоровий дисплей панелі приладів, датчики світла і дощу, круїз-контроль, функцію контролю тиску в шинах тощо.

Фото: Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross. Вид ззаду
Серединне виконання Intense за тих же даних (2-літровий мотор, передній привід, система AYC і CVT-варіатор) оцінюється на 100 тис. грн дорожче. До його комплектації додані сім подушок безпеки, 18-дюймові легкосплавні колісні диски, світлодіодні (LED) фари і ліхтарі, мультимедійна система Mitsubishi Connect II з 8-дюймовим дисплеєм, підігрів лобового скла, підрульові пелюстки, клімат-контроль на дві зони (водій/пасажир), пакет преміум екстер'єру, рейлінги, паркувальне гальмо з електроприводом тощо. Топова версія Ultimate (від 929 тис. грн) пропонується з турбованим 1,5-літровим двигуном, системою повного приводу S-AWC і тим же CVT-варіатором. В її комплектацію входять панорамний скляний дах, аудіосистема MPSS, сидіння з шкіряною обшивкою й електроприводом, система кругового огляду, проекційний дисплей Head Up Display тощо.

Фото: Mitsubishi
Салон Mitsubishi Eclipse Cross