Lexus не вперше застосовувати бейдж-інжиніринг — щонайменше половина його моделей мала «тойотівських» прабатьків. І матиме, наочним підтвердженням чому є «люксова» версія народного спорткара Toyota GR GT86, яка називатиметься UC (Urban Coupe).
А ось до сегмента субкомпактів бренд ще не зглянувся. Але і європейський, і японський ринки давно довели, що розмір не має значення і преміумним може бути навіть скутер. Пробну кулю преміальний бренд викотив ще в 2015-му, презентувавши світу 3,4-метровий концепт Lexus LF-SA. Японці тоді перевершили самі себе, примудрившись втиснути в крихітний хетчбек два ряди сидінь.
Але куди краще за мікрокарів у світі продаються субпаркетники, як недавно представлений 4,2-метровий Toyota Yaris Cross. Авторитетне японське видання Magazine X, відоме своїми інсайдами, розповіло про роботу над самим компактним Lexus. Його будують на основі Toyota Yaris Cross, яка з'явиться в Європі у вересні. В основі обох кросоверів — модульна платформа GA-B, створена якраз для таких 4-метрових крихіток.

Точкою відліку стане Yaris Cross в європейському виконанні — з 116-сильною гібридною силовою установкою. Вона складається з 3-циліндрового бензинового «атмосферника» M15A (91 к. с., 120 Нм), електромотора на задній осі, електромеханічного варіатора і літій-іонної батареї під підлогою 4-місного салону. Тобто повний привід ймовірніше номінальний — потужності електродвигуна вистачить лише на допомогу при розгоні або на початку руху.
Найкомпактніший Lexus, який стане на сходинку нижче сімейства UX, запозичить у Yaris Cross і кузов, і синергетичну силову установку. Ставка робиться на перелицьовану зовнішність, більш розкішну обробку, багате оснащення та перенастроєне шасі.
За попередніми даними, перший субкомпактний Lexus назвуть BX або навіть LBX — у серпні 2020 року Lexus зареєстрував в Європейському патентному відомстві незвичний для себе трилітерний індекс LBX. У будь-якому разі в модельній лінійці малюк розташується сходинкою нижче сімейства UX, який на сьогоднішній день є найбільш компактним із «лексусів».
Незважаючи на іграшкові розміри, LBX буде глобальною моделлю, яку продаватимуть і в США, і в Китаї, і в Австралії, і в Європі, і в Японії, Старому Світі. Орієнтовна цінова планка — від 27 тис.євро.

«Донором» самого компактного кросовера в преміальному сегменті стане Toyota Yaris Cross. Фото: Toyota
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки