Facebook Pixel

Toyota заборонила покупцям перепродувати новий Land Cruiser 300

Land Cruiser 300 — найочікуваніша новинка в світі великих позашляховиків. Якщо середній життєвий цикл сучасної моделі 6-7 років, то попередницю — 200-ю серію японці збирали з 2007 до 2020 рр. Одним словом, попит на LC 300 ажіотажний по всьому світу.

Настільки, що головний офіс Toyota Japan змушений був піти на нестандартні заходи в боротьбі зі спекулянтами і сірими дилерами. Справа в тому, що продажі Land Cruiser завжди починаються на внутрішньому ринку. Просто гарна традиція — вже півстоліття JDM не є для позашляховика ключовим, поглинаючи у вдалому році щонайменше 10 тис. «круїзерів».

Але після того, як у травні виробник відкрив прийом попередніх заявок на Land Cruiser 300, дилери запідозрили недобре. Потік заявок був шаленим, особливо на найдорожче — ювілейне — виконання 70th Anniversary. Менш ніж за 30 днів вони зібрали понад 22 тис. замовлень, тобто черга очікування розтягнулася на два роки вперед. Уже в червні Toyota Japan припинила приймати замовлення на LC 300 й ініціювала перевірку всіх замовників (і фізичних, і юридичних осіб), хто оформив замовлення у двох і більше ділерів.

«Договір», який забороняє перепродувати і експортувати Toyota Land Cruiser 300. Фото: Shim Base

«Договір», який забороняє перепродувати і експортувати Toyota Land Cruiser 300. Фото: Shim Base

До того ж, юристи фірми розробили особливий документ. Власник облікового запису Shim Base в Twitter опублікував «добровільну угоду», яку підписує кожен потенційний покупець авто при оформленні угоди з купівлі-продажу. У ньому два зобов'язання — не перепродувати автомобіль третім особам і не експортувати його, причому термін закінчення домовленості не оголошується. Зрозуміло, що ніякої юридичної сили подібний договір не несе і все, що загрожує «порушникові конвенції», — чорний список. Нібито Toyota зможе в майбутньому відмовити такому клієнтові.

Подякувати 🎉