Вітчизняний авторинок продовжує звалюватися в круте піке. Якщо в березні він просів на 15% відносно показників минулого року, то минулого місяця, незважаючи на відкриття автосалонів, уже на 42%. Багато, але не так критично, як в ЄС, де продажі практично завмерли.
«Дно» припало на перший тиждень квітня, коли реєстрації нових легкових автомобілів обчислювалися навіть не сотнями, а десятками одиниць. На тлі загального падіння продажів фантастичний результат видала компанія «АВТ Баварія» — єдина, хто зумів наростити продажі щодо березня. У підсумку преміумний бренд BMW прорвався з другого десятка одразу на 4-е місце.
Трійка лідерів поки не змінилася: на манежі всі ті ж самі — Renault, Toyota і Kia. Але якщо перші двоє втратили приблизно однаково (-37% і -36,1% відповідно) і при цьому зуміли трохи наростити ринкові частки, то Kia провалилася куди значніше (-57,7%).
Завдяки потужному старту на початку року (в січні-лютому продажі зросли на 26%) глобальні цифри не настільки катастрофічні. Загалом за перші чотири місяці було поставлено на облік 23 805 нових легкових автомобілів, тобто лише на 6% менше, ніж у січні-квітні 2019 року, коли не було ані валютних коливань, ані пандемії з карантином і закриттям автосалонів.